Welkom Joost!
Je intro was leuk om te lezen!
Welkom Joost.
Veel kijk en leesplezier gewenst hier.
Fijn, dat we er weer iemand bij hebben die zich niet gek laat maken door de grote namen en koopt en draagt wat ie zelf leuk vindt.
Leuk om te lezen, welkom Joost!
Welkom hier! En
is altijd goed!
Hi Joost, welkom! Tof verhaal en zie dat je al lekker aan het verzamelen bent. Veel leesplezier op het forum
Wat een leuke introductie en (greep uit je) collectie! Van harte welkom, Joost!
Aan woorden en horloges geen gebrek.
Welkom!
Welkom Joost!
Van harte welkom!
Welkom Joost op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.
Een mooie tijd hier toegewenst!
Dank je
En jij van harte welkom op HF!
Welkom! Eindelijk iemand die een stukje tekst kan schrijven zonder over woonachtigheid te beginnen.
Ik hoop voor je dat je al begonnen was voor 27 mei. Zo nee: Je schrijft al een behoorlijk stukje Nederlands voor iemand van dik twee maanden oud.
Cool. Ik bedoel, lezen is ook cool, maar als jazzfan kan ik het bestaan van jazzmusici alleen maar toejuichen.
Eén van de betere blaasinstrumenten. Hulde. Vele malen beter dan de vermaledijde alt-saxofoon.
Welke dan? Teutonia II eigenaar hier, maar is het een 29er, Teutonia, Terrasport?
De perfecte samenvatting, dat was ook mijn ervaring.
Ik haat het om het te zeggen, maar je krijgt ook daadwerkelijk wat voor je geld. Ik kan van diverse duurdere horloges veel zeggen, maar het woord schamel komt niet meer in me op.
Als je het merk van de wijzerplaat zou krassen zou dat nog steeds waar zijn, dus om de betere horloge-aanschaf tot “merkengeilheid” te reduceren is, nja, reductionistisch.
Daar kan ik dan wel weer in mee gaan, al heeft de Breguet 5157 in goud zeer sterk mijn aandacht.
Die Seiko sixties style, Hamilton C-shape, Wolbrook, Certina en Cocktail time zijn natuurlijk snoepjes, net als die Nivada. Hulde. Leuke verzameling, met uitzondering van die San Martin. Niks tegen dat ontwerp, maar het is niet van San Martin.
Maar het posten van die foto van al die Alpinisten is natuurlijk lullig van je. Ik heb er nog maar eentje over, maar ik mis mijn Glacier blue en mijn OG SARB Alpinist wel. Ergens jeukt het om er nog een moderne groene aan toe te voegen. Hier alleen dit nog maar:
En bedankt he? Nou heb ik zin in een Alpinist er bij.
Ik was daarvoor aan het leren, maar had op m’n 19e het geduld niet om met leerlingen om te gaan. Toen ben ik gestopt, en ik zit al weer 29 jaar bij diverse leveranciers van zowel hard- als software voor gegevensbeheer.
Ik vermoed dat er veel wijsheid steekt in de weg die je bewandeld hebt, want op mijn huidige leeftijd aangekomen zou ik het denk ik ook leuk werk vinden.
Ergens doet deze conclusie me aan Zen and the Art of Motorcycle Maintenance denken.
Mooie collectie en veel plezier hier!
Welkom hier bij HF !
Bedankt voor je uitvoerige introductie. Leuk om te lezen. Heel veel is herkenbaar.
Indrukwekkend aantal horloges. Knap hoe je daar mee omgaat. Ik vind in mijn huidige verzameling al dat niet alles de aandacht krijgt die het verdient en ben daarom juist aan het uitdunnen.
Veel plezier hier op het forum!
Mand!
Van harte welkom Joost, veel plezier op het forum.
Hartelijk welkom, Joost!
Heerlijke introductie; je bent buitengewoon breed georiënteerd. Ik deel je belangstelling wat betreft horloges, klassieke muziek, actualiteit en verdiepende beschouwingen, zoals die in De Volkskrant.
Mooie tijd toegewenst.
Welkom op HF, Joost! Erg leuk introductieverhaal! Mooi dat je je draai zo gevonden hebt in het onderwijs! En zo te lezen heb je alles goed op de rit, met mooie interesses en liefhebberijen!
Joost, welkom op HF!
van harte welkom hier,
reeds al een prachtige collectie