Welkom hier op HF en veel plezier met de zoektocht naar je allrounder…
Welkom op het forum, mooie binnenkomer zo’n budget😀(Oris heeft daarvoor ook wel leuke horloges).veel plezier hier!
Welkom! Mooi budget!
Welkom Tom en veel plezier met je zoektocht, je heb een goed budget waarvoor veel te koop is. Wil je nieuw of tweedehands?
Bedankt! Die Seiko SARB017 is wel een hele mooie met die groene wijzerplaat. Zijn die in Nederland te vinden bij een juwelier?
Het liefst nieuw
Ok, nog steeds veel voor € 2000,- nieuw te vinden.
Ja dat klopt, ik ben bereid nu tot 2000 euro uit te geven maar wil niet zeggen dat het op hoeft . Ben op zoek naar een goed horloge waarvik jaren mee vooruit kan
Kijk eens bij:
-Tag Heuer,
-Sinn,
-Oris,
-Seiko,
-Nomos,
-Victorinox,
-Tissot.
Ik zou het zeker wel weten … sportief, chique met leder, goede WR, en ruim binnen je budget beschikbaar
Klaar met zoeken
welkom!
mooi budget om mee te winkelen…
veel plezier hier!
Heel mooi horloge! Zal me is verdiepen in Oris
Zou ik zeker doen! Mooi merk, goede prijs tov kwaliteit. Deze “Movember” edition is wel redelijk zeldzaam en niet veel te zien, maar gewoon te koop
Welkom en veel plezier op HF!
Welkom! Veel plezier hier!
2000 eypo daar is veel moois voor te vinden, geniet van ze keuzestress!
Nee, dat wordt Seiyajapan, eBay of uit het blauwe gedeelte van het forum.
Ter verduidelijking: Solojapan is een verkoper op eBay, samen met Citiwide goede adressen voor SARB’s. Als je PayPal gebruikt ben je qua Citiwide ook nog beschermd als je je spul niet krijgt.
Seiyajapan is een webshop met een meer dan uitstekende reputatie. Overigens kun je ze waarschijnlijk ook nog bij Monsterwatches.eu krijgen, maar Rob is niet consistent in z’n communicatie. Ik heb twee zeer goede ervaringen met hem, maar velen pruimen de man niet.
Welkom op HF Tom!
Zelf ben ik hier ook nog niet zo lang actief maar wel al veel geleerd en nieuwe horloges leren kennen. De Oris movember vind ik zelf ook prachtig, maar heb me deze week toch laten verleiden door de Omega Seamaster diver 300m
Ik merk ook dat - hoe meer je hier leest en ziet - mijn smaak breder werd; ik vond duikers vroeger helemaal niks, maar ben ze dus mede door het forum zeker gaan appreciëren. Ik zou dan ook zeggen, kijk en lees nog veel rond hier en doe zoveel mogelijk inspiratie op zodat je een mooie keuze kan maken!
Zelf vind ik de horloges van Christopher Ward ook wel mooi; wie weet vind je daar iets?
Ook leuk inderdaad. Ik loer al tijden naar Christopher Ward, maar dan naar dit model:
De Trident Vintage van 38mm. Zeer cool, en ook zeker een AODP horloge voor @Tvdw.
Nou hoop ik niet dat ik iedereen teleurstel maar heb het over een andere boeg gegooit. Heb zojuist de Seiko SKX009K2 besteld. Een duiker dus. Vond hem mooi sportief en toch ook soort van netjes. En met de blauw rode rand toch wat anders dan anders. Wil er misschien een leren band bij halen, iemand daar suggesties voor?
Hou zo trouwens ook mooi wat over in mijn budget