Even voorstellen: Tom

Mooie keuze, ik heb er onlangs ook één aangeschaft en zeker geen spijt van. Brengt wat kleur in de collectie. Mijn dochter heeft wat bandjes besteld via whish. Als ze binnen zijn laat ik wat weten.

1 like

Voor €2000,-?

Ja

Trek er maar wat af.

Oh ja, zie net dat mijn bericht verwijderd is, vieze vlagmannetjes, dus nogmaals:

WELKOM TOM!

Serieus? Welke versie is dit dan?

Hij heeft een max. Van €2000
Dus hij kan dit soort ook kopen bedoel ik.
Ik heb €1850 betaald.
Maar is niet te koop.is een full set 1109 uurwerk, kom je niet zo heel veel tegen.

Pa.ook niet voor €2000. Als die weggaat gaat die naar mijn zoon.

Ja, die had ik begrepen. Mijn reactie was niet bedoeld voor jou :wink:

1 like

Ball niet vergeten te bekijken… :sunglasses:

http://www.ballwatch.com/global/

Prijs / kwaliteit een topper en de “gas tubes” zijn super leuk.

1 like

Daar heb je er ook genoeg van in goedkopere klasse zie:
Seiko’s etc…
Daarbij is 2000 euro wat mij betreft net een soort tussenbudget waarmee je valt in in de middenklassers zo als bijv. Oris, Tag heuer, Breitling 2e hands of een Colt met korting. Eventueel een 2e hands Seamaster of Speedmaster reduced lijkt me de beste keus.
Google eens op Oriënt,Seiko,Oris verder… Wil je het echte werk spaar dan nog even door:P

Je kan veel kopen voor 2000 euro, ik heb de keuze gemaakt om het meeste geld in men zak te houden en een Seiko te kopen. Dat lijkt mij een mooi degelijk horloge om mee te beginnen.

die is ook vet idd!! Ball lijkt ook wel interessant.

Beste keuze denk ik… 2e hands vast wel te vinden voor dat budget

Heb er slechts 4… :joy: net iets uniekers dan Seiko.

Ja zeker wel, alleen de full set zoektocht kon nog eel eens tegen vallen.

Die hoort in de standaarduitrusting van elke horlogeliefhebber. En Tom, heb je al een idee welke richting je op gaat met je verdere keuze, of blijft het hier even bij ? :grinning:

1 like

Welkom!

Zeker waar. Geen haast hebben, beetje rondzoeken is ook erg leuk. Je smaakt verandert nog wel.

Hou het nou even hierbij, ben nog aan het rondkijken voor een lerenstrap voor aan de Seiko dan kan ik altijd wat wisselen.

Voor de rest lekker kennis op doen op het forum!

1 like

Hallo Tom, wat fijn dat je er bent! Tweeduizend duiten, dat levert een baaierd aan mogelijkheden op. Er zijn al heel mooie genoemd. Die Carrera, die is wel wat. Maar je kunt de poet ook een beetje verdelen over twee of drie fraaie exemplaren en vermoedelijk levert dat dubbel plezier op. Succes hier en met je keuzes.

:moneybag:

:bulb:

image

1 like