Welkom bij de club!!
Je hebt zeker het hele topic niet gelezen
Ja pcies welke heb je allemaal?? had recent een dealer gezien van BALL in de UK⦠mooie dingen tussenā¦
Stormchaser Pro
Racer
Marvelight II
En dan nog in préorder de Engineer II Navigator 44mm GMT⦠Blauw op leder
Welkom!
Moet het een automaat zijn of mag het ook quartz zijn, Nieuw of mag het ook gebruikt zijn?
Bij een quartz in die prijsklasse denk ik al snel aan een Omega Aqua Terra. Misschien zelf nieuw te vinden voor die prijs? Bij een automaat zou de Tag Heuer inderdaad een mooie optie kunnen zijn.
Ik vind dat een goede keuze.
Welkom!
ā¬2000 is een heel mooi budget voor een nieuw horloge en er is voldoende keuze.
Ik ben zelf een fan van Zwitserse horlogemerken. Kan je met deze zoektermen iets vinden?
Het beste advies dat ik kan geven, ga voor een horloge dat zijn waarde niet verliest, zodra je de winkel uitloopt. Dan heb je altijd de mogelijkheid om in de toekomst geld bij te leggen en voor een duurder model te gaan. Dat is voor mij in elk geval een groot deel van de fun. Je koopt iets prachtigs voor om je pols en het behoudt (hopelijk redelijk) zijn waarde en je kan altijd je verzameling aanpassen als de behoefte groot genoeg is!
mooi hoor!
En dat gaat radendsnel aldus deze nieuwkomer
Welkom
Welkom,
Met die G-shock heb ik niks, maar voor 2000 euro moet je er wat fatsoenlijks bij kunnen kopen
Als je echt goede tips wil, zul je wat meer info moeten geven, wat is sportiever chiquer?
Duiker of chronograaf ,modern of klassiek, 36,40 of 45 mm, etc.