Welkom. En iedereen speelt wel in een andere divisie. 100 euro of 100k, maakt niet uit zolang je maar plezier er van hebt en geniet. Enjoy.
Als ik thuis ben zal ik mijn bescheiden collectie posten
Ik heb ook een AliExpress Corgeut flieger met Miyota automaat. Loopt prima op tijd maar ligt hoofdzakelijk in de kast.
Echt mooi! Voor (lab)werk heb ik ook gewoon voordelige duikers. Casio Duro, diverse Vostoks…
Welkom op dit leuke forum!
Wellicht over een paar jaar word het budget wel opgerekt. Zo begon het bij mij in ieder geval wel, steeds stapjes omhoog. Iedereen is natuurlijk anders en moet het op zijn eigen manier doen, maar geniet vooral van de reis die het met zich meebrengt
Welkom op HF!
Welkom bij de club
Voor inspiratie in het aangegeven prijssegment zou je eens in dit topic kunnen kijken:
Welkom. Er zijn meer leden zonder horloges die duizenden euro’s kosten. Niet iedereen heeft een onbeperkt budget en niet iedereen heeft er zoveel geld voor over. Mijn duurste kostte 500 euro.
Gewoon genoeten van wat je hebt en van wat je ziet.
Welkom. Veel plezier hier.
Welkom Trespa!
Welkom bij de club Trespa.
Het hoeft niet niet zo duur te zijn, het gaat om de variatie en verscheidenheid in het dragen van mooi horloges die in je / jouw budget passen.
Mijn bescheiden collectie: Swatch Irony Banquise YGS4004, smartwatch chinees, Addiesdive AD2048, Casio G-shock M5610U, Omega Constellation ST 398.0857.
Waarvan de Omega mijn mooiste en nieuwste aanschaf is. Heb er nog enkele vragen over, maar die zet ik wel in ander stuk op het forum.
Van harte welkom hier.
In elke prijscategorie is wat leuks te koop en daar zijn altijd enthousiaste leden voor te porren.
Veel plezier gewenst!
Van harte welkom Trespa!
Gelukkig is het virus niet zo kieskeurig en bezoekt het iedereen die er vatbaar voor is. Of dat iemand is die horloges uit het hoge segment horloges gaat kopen of in het lagere segment, of alles er tussenin, dat maakt hier geen enkele malle moer uit.
Lang??? Dit was in mijn ogen een korte introductie.
Ik wens je veel plezier hier op het forum en een mooie horlogereis!
Deze 3 vind ik echt top! Want het zijn originele horloges / ontwerpen. En dat is waar het om draait, niet om het budget.
Thnx !
Ik vergeet gewoon helemaal mijn zakhorloge !
Ooit gekocht in een antiek zaakje in Hongarije.
Loopt, alleen niet heel nauwkeurig.
En deze Ancre, geen idee waarom ik deze ooit kocht, loopt slecht
Welkom.
Welkom!
Het is nog een kort verhaal
Maakt helemaal niet uit bij deze hobby, ik vind het allemaal kunstwerkjes.
Je kan aan een horloge van 100 euro soms meer plezier beleven dan 1tje van 10.000 euro .
Welkom !