Even voorstellen...uit China

Welkom op dit forum en een beetje terug in Nederland!

Ha Olivier, welkom en zoals eerder gesteld zodra je TL wat stijgt mag je ook in off-topic gedeelte van het forum. Daar zijn over audio en foto’s een aantal leuke topics. Seiko 5 is een leuke brede serie aan prima horloges. Heb er ook nog eentje, die niet zoveel meer gedragen wordt (maar wel blijft).

Welkom!

Leuk om je er bij te hebben :slightly_smiling_face:

Welkom. Veel plezier hier.

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van dit Nederlands talige Horlogeforum met Internationale allure. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom!

welkom en ben benieuwd naar de ā€˜ā€˜Nederlandse collectie’’ :wink:

Welkom Olivier. Ontwaak net hier in de VS.

Welkom bij de club Olivier. Ben wel benieuwd wat er in Chine gebeurt op horloge gebied, of zijn het ook daar allemaal Europese en Japanse merken?

Welkom , leuk verhaal :wink:

Hi Olivier, welkom hier op dit aangename forum :+1:t4::+1:t4:

Welkom hier

Welkom hier.

Welkom Olivier :wave:t2:

Haha, ik hen die Arcam’s en Linns ook.

Welkom!

Wat wordt er door de gemiddelde welgestelde chinees gekocht? Toch Europese horloges of zijn er chinese merken die daar als ā€˜high end’ worden gezien en gedragen?

Die Omega Constellations waar je nog nooit iemand mee hebt zien lopen, waarvan je je al dertig jaar afvraagt waarom die dingen überhaupt nog steeds in de collectie zitten. Die worden daar schijnbaar wel verkocht.
En Cartier.

1 like

Lang geleden dat ik er was. Maar het aanbod aan Zwitserse luxemerken was enorm. En de gemiddelde manager verdient daar meer dan in Europa.

Het is geen 3de wereld land, gewoon een land van grote extremen.

1 like

Welkom :wink: