Even voorstellen - Ultra beginner!

Welkom Marc! Wens je veel plezier op het forum toe. Kennis doe je hier sowieso wel op. :slight_smile:

Amaai, iedereen is op het zelfde moment in zijn pen gekropen om het toe te lichten.

3 likes

Welkom Marc

Ik ben alleen bang dat je nu aan je volgende ā€˜verslaving’ bent begonnen door hier op het forum zoveel te kijken… En dat je binnenkort ook last hebt van het virus.

Kan er over meepraten! Maar als je oplet en de ā€˜voelsprieten’ hebt uitstaan hoeft de hobby niet veel te ā€˜kosten’. Dat is weer wat anders dan dat er veel geld in gaat zittenšŸ˜‰

Veel plezier hier

2 likes

Mijn beste,

Leuk!!
Weer een enthousiast horloge-passionist er bij!!
Marc van harte welkom dan ook binnen de gelederen van dit energieke HorlogeForum.
Een horloge beminnelijk forum voor,
de oudere jongere en de jongere oudere. :watch:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Welkom hier. En bedenk gedane zaken in het verleden vinden geen keer.

Ik ben 25 jaar ouder en heb vorige maand mijn eerste Rolex pas aangeschaft.

2 likes

Welkom!!

Kerel. Wees sterk!

Lekker jezelf belonen met zo nu en dan een horloge waar je hard voor gespaard hebt.

Het is zo een heerlijk gevoel om na lange tijd sparen, een prachtig klokje te kunnen kopen.

Dat geeft zoveel meer voldoening dan zuipen, roken, drugs of gokken.

Geloof me.

Hartelijk welkom!
Een horloge virus is altijd vele malen beter dan een gok verslaving.

Zoals je merkt word je hier volop gesteund met dit virus :sweat_smile:

Welkom op het forum, bedankt voor je openhartigheid

Welkom!

Ik wordt graag wakker tussen de lege flessen en mijn verzameling horloges :grin:

2 likes

Jammer, want ik had er nog een paar :grin:

2 likes

HAHAHAHAHA!!! :joy:

Ik voel een nieuwe verslaving aankomen… Nice topic trouwens, hier kunnen meer beginnende leden een voorbeeld aan nemen. De tag is niet mijn smaak, laat staan mijn budget maar veel draag-en leesplezier toegewenst op dit mooie forum! Welkom :punch:

Mooi introverhaal, en flipperen kan leuk zijn, maar ik vermoed dat je dat niet met deze horloges niet zult doen. Als je er een band mee hebt maakt t niet uit of ze eenvoudig of heel duur zijn.

Welkom, ik ben ook een keer zomaar bij van Willegen naar binnen gelopen om een horloge in het echt te zien er te passen. Prima winkel! Hopelijk blijf je hierdoor in ieder geval van je ene verslaving af, succes met de nieuwe verslaving :wink:

Welkom :clap:
Mooi verhaal met een nog mooiere keuze !
Ik vind hem erg leuk moet ik eerlijk zeggen, goede keus.
Van Willigen is een top zaak, meerdere keren geweest, in Den Haag en Rotterdam.

Veel plezier hier !
Pieter.

Ik apprecieer je eerlijk verhaal!
Let er wel voor op dat horloges geen nieuwe verslaving worden (ik merk bij mezelf ook die neiging om mezelf te verliezen in alweer een nieuwe hobby met bijhorende acquisition disorder).

Welkom Marc. Bijzondere introductie. Maar het is een pracht gedachte dat je er met een blik op de pols steeds weer aan wordt herinnerd hoe het verleden was en hoed de toekomst moet zijn.
I tip my hat :thumbsup:

En de Tag Heuer Max is daar een fantastische klok voor, zeker gezien de andere symbolische waarden die je er aan hecht. Benieuwd naar de real life photo’s straks in oktober. Stay strong!

Welkom Marc.