Mooie intro post hoor!
En horloges met een verhaal daar kan ik van genieten, of je dat verhaal er nu zelf aanhangt of niet. Dus ik vind het een mooie symbolische keuze die Tag 
Hallo Marc, welkom hier en veel plezier.
Ik zou maar uitkijken als ik jou was⦠van de ene verslaving naar de volgende 
Ook welkom !
En ja, ik moet je ook waarschuwen voor horlogeverslaving. Hou het binnen de perken.
Flipperen kan een uitweg zijn, maar duidt er al op dat je een virus hebt opgelopen
Welkom op HF ![]()
Mooie intro! Welkom op het forum.
Openhartige intro , welkom hier op HF en veel plezier gewenst .
Welkom !
Welkom Marc op dit gezellige forum, goed dat je dat gokken achter je hebt gelaten. Been there.
Maar mooie klok om jezelf te belonen!!
Daās weer de kat op het spek binden⦠
Goed idee om een opvallend horloge te kiezen om een periode mentaal af te sluiten⦠elke keer als je em ziet, beetpakt of omdoet⦠weet je waaromā¦
Ik heb datzelfde gevoel bij een aantal van mijn horloges⦠zoals mijn Dumet Instrument 2, mijn eerste Titanium horloge, 't begin, de kickstart van mijn bedrijfā¦
en de P1lot One⦠de eerste grote oplage⦠52 stuks⦠dat was flink aanpotenā¦
die horloges hebben me ergens gebracht⦠waar ik niet van kon vermoeden dat ik daar ooit zou komenā¦
Moge jouw keuze voor de Tag Heuer Verstappen je vooruitbrengen, en je behoeden voor terugvalā¦
Een mooi en openhartige intro op HFā¦mijn complimenten 
De Tag Max V editie is bijzonder, helemaal als je een fan bent ![]()
Welkom!
Welkom en goed bezig. Mooie collectie en gaaf horloge die Tag Heuer. Ik vraag me alleen af of deze kleiner draagt omdat 43 mm voor mij vaak al te groot is.
Mooi om jezelf op deze manier te belonen!
Ik praat het de hobby vaak goed door te zeggen dat ik niet rook, zelden drink en niet gok.
Vooral als een roker niet begrijpt waarom ik zoān dure horloges koop terwijl zoān kermis ding ook de tijd aangeeft. Dan zeg ik āroken kost bij 1 pakje per dag ook ⬠2263 per jaar en het enige dat je ervoor terugkrijgt zijn zwarte longen!ā
Mooi gezegd. En mān voorbeeldjes waren natuurlijk n dikke knipoog.
Welkom hier! Respect voor je openhartigheid en gefeliciteerd met je prachtige horloge!
Dit is in principe dus je derde horloge die een bepaalde emotionele waarde voor je heeft dus de term āflipperenā is nog niet van toepassing voor jouā¦
Maar ben bang voor je dat dat niet lang duurt 
Welkom, mooie markering van een tijdperk.
Welkom 
Welkom, en volgens mij hebben wij hier op het forum allemaal wel eens een Nepper gehad al is het maar om te proberen of het iets voor je is.
Marc,klasse manā¦respect!!!
Welkom, ik heb hetzelfde horloge besteld bij van willegen in den haag. Word rond15 oktober geleverd. Was er afgelopen zaterdag. Leuke zaak en vriendelijke mensen
Dat klinkt goed Jeromay.
Ben benieuwd! Ik ben rond die tijd misschien op vakantie, dus dan komt mijne er pas eind oktober.
@ Iedereen. Erg bedankt voor de leuke reacties. Bijzonder leuk:).