Heel hartelijk welkom, beste Vince!
Dank! Daar ga ik eens even rondneuzen.
Zitten een paar juweliers hier maar heb er graag een die nog zelf een horlogemaker hebben. Desalnitemin, een goede ervaring is heel belangrijk!
Aan iedereen, heel veel dank voor het warme welkom!
Voelt al vertrouwd
Welkom op het forum Vince!
Een vriendelijke en welgemeende opmerking:
verkopen juwelen.
Een
maakt en/of repareert horloges.
Volledig terechte opmerking.
In dit geval juweliers met o.a. horloges in het assortiment. Beide hebben geen horlogemaker/reperateur in eigen dienst maar besteden het uit zo ver ik weet.
Omschrijf ik het correct?
5 horloges is gewoon een collectie hoor!
Welkom Vince, op het enige échte Horlogeforum van de hele wereld!
Overigens kan je hier zeker terecht met je horloges voor service/reparatie:
Heel veel plezier gewenst op het HF!
Dank voor de tip en het warme welkom
Welkom !
Hele mooie breitling snap dat deze veel draagtijd krijgen
Zeker. Het kwam wellicht wat belerend over, dat was zeker niet mijn bedoeling. Mijn advies was en is om vooral gebruik te maken van het overzicht met horlogemakers of tips van leden, zoals @BaytLif in een reactie hierboven. Dan weet je zo goed als zeker dat een horlogemaker net zo zorgvuldig met jouw horloge zal omgaan als jij dat zelf doet. Ik ben benieuwd naar het vervolg en het eindresultaat!
Absoluut niet verkeerd opgepakt Anthony. Het zijn bewoordingen welke snel door elkaar gebruikt worden en dat is onterecht.
Horlogemaker, jammergenoeg een beroep waar te weinig animo voor is.
Had het er van de week nog over bij een zaak in Nijmegen waar ik altijd met veel plezier kom. Die gaf al aan hoe weinig mensen er momenteel de opleiding volgend tot horloge technicus (voor het betere werk) en tevens ook voor het vak van juwelier…
Welkom Vince!
Veel plezier op het forum.
Welkom! Vette heritage!
Welkom!
Welkom hier Vince
Cool dat je je eerste horloges bewaard hebt en twee lekkere beukers van Breitling.
Welkom Vince
Welkom Vince!