Even voorstellen: Vince

Van harte welkom! Gave horloges!

1 like

Van harte welkom Vince en gave collectie al!

Weet dan vast dat er na een lekker tijdje rondhangen hier een heel nieuw gedeelte vrij komt (het offtopic gedeelte) waardoor je niet alleen toegang krijgt tot een hele hoop onzinnige discussies ter vermaak maar ook het wijntopic!

Alvast 2 tipjes van de sluier;
@Striker heeft een mening over Pinot Noir
@Plees heeft zijn kelder niet volledig vochtvrij

2 likes

Welkom Vince!

1 like

Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

1 like

:rofl: valt in het niets bij die van @hendrik en je weet: in een vochtige kelder droogt de kurk niet uit :wink:

4 likes

:wave:

1 like

Veel plezier op HF :partying_face:

1 like

Van harte welkom Vince!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom hier.

1 like

1 like

Hoi Pim, wat leuk!
Dank voor het warme welkom en uiteraard kom ik hier voor al het moois wat de tijd aangeeft om de pols of in de xak (in het geval van zakhorloges).
Maar wat tof om te lezen dat er een groot offtopic gedeelte is over o.a. wijn. Leuk om hobbies te combineren!

Lijkt mij gezellig om daar straks aan deel te mogen/kunnen nemen. Lekker offtopic inoformeren, kletsen, ouwehoeren en discussiëren.

Santé :wine_glass:

1 like

Welkom op dit forum! :sunglasses:

Pinot noir… :nauseated_face:… je moet Vince hier niet meteen wegjagen hè! :laughing:

2 likes

Hahaha het is net als met horloges, ieder zijn smaak :wink:

Mij mag je gerust wakker maken voor goede PN of SB, maar zodra als er van die zonovergoten Italiaanse klappers op tafel staan, mij laten slapen :sleeping:

Toch heerlijk om daarover te discussieren!

2 likes

Welkom hier Vince!

Ik vind het toch een beste collectie! Goed dat je de horloges die geen draagtijd gehad hebben een servicebeurt wil laten geven. Ben zelf ook meer van behouden/onderhouden wat je hebt in plaats van het door verhandelen of flipperen zoals ze dat (vooral?) hier noemen.

Een Seiko erbij zou ik zeker aanmoedigen! Ook de basis van mijn collectie.

1 like

Welkom man

1 like

Welkom Vince, mooie Breitlings hoor.

1 like

Welkom kerel!

1 like

Welkom :+1:

1 like

Welkom op het forum.

1 like