Welkom Seiko is altijd goed: kwaliteit voor je geld. Bulova is op zich niks mis mee. Je hebt gewoon pech gehad denk ik. De Presage lijn is ook leuk.
Misschien kan je een puzzel vragen. Houdt ze geld over
Welkom… nou jij hebt het al goed te pakken!
Eerst maar lekker kijken-kijken-niet-kopen!
Van harte welkom!
Welkom…
Welkom op HF, Jeffrey! Mooi dat je Bulova het weer goed doet. Kan gebeuren. Maar goed opgelost, zo te lezen. M.b.t. jouw zoektocht, de Seikootjes 5 GMT, waar je naar kijkt, zijn prima horloges en daar ga je zeker geen miskoop aan hebben. Ik heb zelf ook heel wat Seiko’s gehad en nog steeds twee en altijd naar volle tevredenheid. En toen ontdekte ik op een gegeven moment het merk Squale en was er voor mij geen weg meer terug. Heel goede kwaliteit, mooi, comfortabel en een merk met een geweldige heritage op het gebied van duikershorloges. Echt een merk voor horlogeliefhebbers. Ik heb er inmiddels dan ook 4 en zou er nog best een paar bij willen. Gewoon heel veel horloge voor je geld!
Dus, ik zou het blauwe (verkoop-)gedeelte op HF in de gaten gaan houden en (met misschien een klein beetje oprekken van het budget; een goed gebruik op HF! ) een nette gebruikte kopen.
Neem vooral 'ns een kijkje in de altijd gezellige Squale kroeg, hier op HF!
Welkom Jeffrey veel plezier hier!
Ik ging gewoon voor de groene of blauwe Seiko Presage die je laat zien hoor. Prachtig horloge!
En welkom natuurlijk!
Welkom Jeffrey!
Heel veel lees- en leerplezier hier op het forum, maar vooral een leuke kruistocht door Horlogeland!
Welkom hier.
Welkom Jeffrey, je horlogesmaak zal zich alleen maar verder ontwikkelen dus zoals hier vaker wordt gezegd koop vooral wat je nu heel erg aanspreekt en warm van loopt.
Ik zelf draag mijn Seiko Sport5 al 2 jaar met heel veel plezier en vind dat je veel horloge voor je geld krijgt. En er is een heel ruim aanbod voor verschillende soorten bandjes die hem allemaal goed staan.
Foto uit het archief op de Nato
Foto uit het archief op de Zuludiver
Van harte welkom Jeffrey
Welkom bij de club Jeffrey.
Welkom, veel plezier hier!
Welkom op het forum Jeffrey ! De zoektocht is vaak erg leuk . .succes
Welkom op het forum Jeffrey, zoek ook eens bij duitse merken op internet. Stowa, Dekla, Sinn etc. Erg veel waar voor je geld.
Jeffrey.
Kijk bijv.eens bij citizen,daar staan hele mooie tussen. Zowel automaat, Quartz en eco-drive modellen voor een schappelijke prijs.
Succes met de zoektocht!!!
Welkom op het forum!
Welkom op HF Jeffrey. Leuk dat je wederom op zoek bent naar een nieuw horloge. Kijk naast Seiko en Tissot ook eens naar Citizen. Ook een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Succes met de zoektocht en ga passen