Welkom op het forum Jeffrey, zoek ook eens bij duitse merken op internet. Stowa, Dekla, Sinn etc. Erg veel waar voor je geld.
Jeffrey.
Kijk bijv.eens bij citizen,daar staan hele mooie tussen. Zowel automaat, Quartz en eco-drive modellen voor een schappelijke prijs.
Succes met de zoektocht!!!
Welkom op het forum!
Welkom op HF Jeffrey. Leuk dat je wederom op zoek bent naar een nieuw horloge. Kijk naast Seiko en Tissot ook eens naar Citizen. Ook een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Succes met de zoektocht en ga passen
Welkom en leuk hoe je bezig bent met deze never ending zoektocht. Er blijft altijd wel weer van alles moois voorbij komen. De Seiko’s hoe verschillend ook zijn mooi en goed en de Tissot ook erg mooi en goed. Succes net de keuze en nog veel plezier hier!
Welkom op het forum!
Welkom en veel (zoek) plezier!
Lekker veel foto’s en filmpjes kijken op YouTube tijdens de zoektocht!
Welkom Jeffrey!
Welkom Jeffrey. Je smaak zal wel wat veranderen door de tijd. Lekker blijven wisselen helpt
Ha Jeffrey,
Welkom op het forum! Mooie Bulova!
Wat betreft je zoektocht; wat al eerder is aangegeven, kijk ook eens in het blauwe gedeelte (horlogemarkt).
Welkom!
Welkom hier bij HF !
Welkom, veel plezier met je zoektocht!
Welkom!
Dag Jan, ik zal zeker de Duitse merken eens bekijken! Thanks
Dag Ed, bedankt voor je comment. Ik heb de Seiko 5 zeker hoog staan en denk er veel plezier aan te kunnen hebben. Net even wat Squale’s bekeken, wat een prachtig merk en Divers hebben zij… ga even goed kijken en orienteren want heb er al een paar mooie gezien. Vooral wat je aankaaart, kwaliteit is iets waar ik dit keer voor wil gaan.
Fijne dag
Dag Watches4life, je hebt gelijk een andere horloge zo om de pols, met de verschillende bandjes. Ook al zou ik geen Seiko Sport 5 nu aanschaffen, denk dat het later zeker eens komt. Bedankt voor je mooie plaatjes
Welkom! Maak er wat moois van