Even voorstellen & vraag NA - FijnePeer

welkom-home

1 like

Welkom en veel leesplezier :+1:

1 like

Welkom hier, mooi bulova!
Met een presage kan je niets verkeerd doen :wink:.

2 likes

Welkom.

1 like

Welkom FijnePeer hier zijn ze vooral een beetje Seikogek ik zelf ook wel
Die tissot Seastar vind ik heel mooi maar er is er maar één die kan
kiezen en dat ben jij :slightly_smiling_face:

1 like

Welkom!!!

1 like

Hoi Jeffrey, je lijkt van nogal grote (THilfiger) horloges te houden, misschien moet je de diameter iets beter in de gaten houden. Ik zat ook eerst wat te groot, lees > 40mm. Nu zit ik vaak tussen de 36 en 38mm met mijn pols van 17cm. Maar dat is persoonlijk.
Op zich niets mis met Seiko en Bulova, ze hebben heel leuke modellen, maar er is zoveel meer, er zijn er al genoemd.

2 likes

Welkom👍

1 like

Welkom Jeffrey op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

En zo werkt het ook gewoon hè.
Net als in een schoenenwinkel. Proberen en passen en als je niet zeker bent, door.
Bedank ze voor de service en geef aan dat jij er nog over na gaat denken.
Zo krijg je een beeld bij verschillende merken en modellen, zodat jij een goede, weloverwogen keuze kunt maken.
Het gaat uiteindelijk om wat jij wilt.

Succes in de zoektocht!

Een mooie tijd hier toegewenst!

1 like

Welkom @FijnePeer op het forum! Zoals al vaker gezegd hier, lekker op ontdekkingsreis gaan en Seiko is altijd goed :watch::sunglasses:. Veel plezier!

1 like

Hoi Paul, polsmaat 17,5 net gemeten(weer wat nieuws geleerd) 40mm vind ik nu echt de max. Moet gaan passen en zien hoe kleiner op mijn pols valt en hoe dat eruit ziet. Dankje!

1 like

Welkom!
plakmerken/divers/sport/dressers/holy grails/Top 5/horlogekoorts enz enz.

Klinkt alsof je de koorts al te pakken hebt, of nog beter, de koorts jou :wink:

1 like

Welkom! Mooi verhaal. Zelf ook op zoek naar een nieuwe daily beater voor op het werk. De Seiko 5 GMT staat momentel ook bovenaan mijn lijst. Een andere optie is mijn Certina collectie uit te breiden met een DS Action GMT, maar die is jammer genoeg dubbel zo duur ;(

1 like

Hey Maxime, die DS Action GMT ziet er machtig mooi uit! Net even gespiekt :slight_smile:

Welkom!
Bulova is een lekker merk hoor, maar nu die Présage oppakken. :wink:

1 like

Leuk dat je erbij bent.
De zoektocht, inclusief de miskopen, is uiteindelijk het leukste. Een paar trouwe uurwerken hou je over, de rest flip je weer (meestal met verlies, maar ach, een hobby kost nou eenmaal geld).
Kijk idd ook eens bij Duitse merken: Mühle, Nomos, Junghans, en misschien ook eens bij upstart (in meer dan één betekenis) Sternglas met (nu nog) betaalbare horloges, quartz en auto.

1 like