Even voorstellen: wim7

Hi forumleden,

Inmiddels ben ik al een jaar of twee actief aan het lezen op het forum en heb ik al menig topic doorgespit. Nooit de tijd genomen om een berichtje te schrijven om me voor te stellen. Ik ben Wim en ben liefhebber van (neo-)vintage horloges. Mijn passie is begonnen op het moment dat ik geld had gekregen van mijn opa en zei dat ik er iets moois van moest kopen. Inmiddels verschillende horloges in de collectie, waaronder een Speedmaster reduced.

Op het moment ben ik op zoek naar een Constellation C-shape. Ik heb al verschillende exemplaren gezien op het internet voor rond de €1000. Ik ben fan van de 168.017 en 168.027. Het liefst met een redelijk recente servicebeurt. Als één van jullie tips heeft voor mijn zoektocht, schroom niet mij een bericht te sturen, of hieronder iets te plaatsen.

Groet,
Wim7

44 likes

Aangezien je hier al twee jaar vertoeft ga ik je niet meer welkom heten, maar wel aangenaam om kennis te maken!

3 likes

Hier sluit ik me bij aan! Aangenaam kennis te maken. Je kent de weg!

2 likes

:point_up_2:t4:

3 likes

Mijn beste,

Alsnog, van harte welkom Wim, binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Welkom…:+1:

2 likes

welkom :slightly_smiling_face:

2 likes

Welkom Wim!

Voor de Constellation maar 1 plek namelijk @Vintagemasters :grin:

2 likes

Welkom. Veel plezier hier.

2 likes

Wim, welkom op het forum!

2 likes

Nog veel plezier hier :wink:

2 likes

Ook nog een soort van welkom vanaf mijn kant :wink:

2 likes

Alsnog welkom @wim7 :+1:

Als regelmatig bezoeker weet je waarschijnlijk ook dat het plaatsen van advertenties (incl. zoekopdrachten) is voorbehouden aan leden met minimaal tl2… Noemen wat je volgende horloge moet worden kan best, maar voorzien van budget en referentie nummer vragen om tips is wel een erg concrete zoekopdracht en hoort in het (licht)blauw :point_down:

3 likes

Aangenaam kennis te maken!

2 likes

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier. :watch:

2 likes

Alsnog welkom na 2 jaar hier bij HF !
Zo kan je ook een gezocht plaatsen natuurlijk.
Maar goed.

2 likes

Welkom op het forum Wim!

2 likes

Welkom bij de club Wim.

2 likes

Aangenaam kennis te maken Wim!

2 likes

Sorry, zal dit in het vervolg niet doen!

3 likes