Inmiddels ben ik al een jaar of twee actief aan het lezen op het forum en heb ik al menig topic doorgespit. Nooit de tijd genomen om een berichtje te schrijven om me voor te stellen. Ik ben Wim en ben liefhebber van (neo-)vintage horloges. Mijn passie is begonnen op het moment dat ik geld had gekregen van mijn opa en zei dat ik er iets moois van moest kopen. Inmiddels verschillende horloges in de collectie, waaronder een Speedmaster reduced.
Op het moment ben ik op zoek naar een Constellation C-shape. Ik heb al verschillende exemplaren gezien op het internet voor rond de €1000. Ik ben fan van de 168.017 en 168.027. Het liefst met een redelijk recente servicebeurt. Als één van jullie tips heeft voor mijn zoektocht, schroom niet mij een bericht te sturen, of hieronder iets te plaatsen.
Als regelmatig bezoeker weet je waarschijnlijk ook dat het plaatsen van advertenties (incl. zoekopdrachten) is voorbehouden aan leden met minimaal tl2… Noemen wat je volgende horloge moet worden kan best, maar voorzien van budget en referentie nummer vragen om tips is wel een erg concrete zoekopdracht en hoort in het (licht)blauw