En de andere horloges minus de g-shock
Van harte welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!
Heel veel plezier gewenst hier!
Welkom en goede reis tijdens je horloge ontdekkingen
Welkom en verder relaxt met horloges bezig zijn ,prima plan en veel plezier
Dit is zeker een HEMA horloge nu ik de foto zie. Er zijn slechtere plakmerken.
Edit: mooie Pontiac en met die Seiko zit je ook goed
hehe, sja had er al niet al te hoge verwachtingen van
Welkom!
Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.
Een mooie tijd hier toegewenst!
Welkom hier.
Welkom op het horloge forum van Nederland
Welkom bij dit clubje
Welkom
Van harte welkom! Ondanks je korte horlogereis toch al een mooie collectie.
Welcome and enjoy !
Welkom op HF! Leuke intro!
En een
is sowieso een heel goede keuze! Ik heb er inmiddels 3 en het zijn gewoon heel fijn dragende, kwalitatief uitstekende en goed uitziende horloges, voor een heel redelijke prijs.
is natuurlijk een prima horloge. Maar wel een beetje cliché. Ik zou ook eens naar de nieuwe TAG Heuer Carrera Glassbox kijken. Bijzonder fraai, een mooiere maat (39mm), 100m waterdicht, voorzien van het nieuwe TH20-00 in-house automatisch uurwerk, met 80u gangreserve, schitterend bol saffier, gunstiger geprijsd én natuurlijk van het merk dat aan de wieg stond van de automatische chrono en een legendarische naam is in (auto)sporttiming. Is in meerdere uitvoeringen beschikbaar.
Welkom op de enige echte!
Geniet van alles wat voorbij komt.
Welkom!!!
Welkom!
Geweldig mooi ook die nieuwe Carrera en een beetje rond dezelfde prijsklasse. Toch mist er iets voor mijn gevoel, maar ik weet niet precies wat. Mijn Omega Speedmaster keuze komt misschien deels door de wens de Sedna Gold Speedmaster ooit te bezitten (ooooooooooit) en eerst een beetje aan te voelen hoe de normale is. Ik vind ze wel mooi, misschien zijn ze een beetje cliche maar ik heb soms het idee dat de meningen over veel horloges over langere tijd veel cliche’s met zich meebrengt en dat we er ons niet zo heel erg veel van moeten aantrekken als we willen verzamelen wat ons ‘trekt’? Ik weet niet of ik het goed verwoord, hopelijk begrijp je me. Oh over Tags gesproken ik vind de oude Monaco’s ook erg mooi, die nieuwe vind ik echt een te groot blok
Maar welke Tag ik laatst tegen kwam en wel echt mijn interesse kent is de Monza CR2113 raar genoeg
Ik weet nog niet goed wat het is dat me dit horloge mooi vind, ik denk dat ik er wat tijd over heen moet laten gaan