Even voorstellen: XXVIII

Hartelijk welkom!
Tot hoever sta je nu in het horlogewater naar je eigen mening?

1 like

Welkom hier bij HF !

1 like

Hey Omanido,
Voor mijn werk sta ik vaak of in de wijngaard of zit ik achter een beeldscherm voor de flessen/dozen die we verkopen bij te houden met alle info; dan staat er altijd wat youtube content aan, variaties van vanalles, time&tide, revolution watch, adrian barker, george bamford, about effing time, soms wat van de populaire ‘grey watch shows’ komen voorbij van CRM, Phil Reid, en die rare flashy jongens van Luxury Bazaar + Menta watches en Grand Caliber, Watch Eric, ah en KOV en die oplichter Antony (die nu in de bak zit geloof ik?), maarja waar je niet terecht komt met die youtube recommends :P. Kijk meer naar de wat meer in-depth per horloge verzamelaars video’s van bv. Swiss Watch Gang, Hodinkee, Watchfinder&Co, soms wat Teddy Baldassarre, Wrist Enthusiast, The Talking Hands, Watchcharter, Talking Timepieces, Federico Talks Watches, IDguy, Wristwatch Revival, The Urban Gentry en soms voor de gein Nico Leonard en Producer Michael. Ohja ook Watch Symposium met zijn rolex-hunting video’s in Japan en Nekkid Watchmaker, Jody van One More Watch (denk ik?) etc etc. Ik vergeet er vast een paar grote jongens!
Ook wanneer ik locaal een stad aandoe voor wat shopping (wat dan ook, het is hier waar ik woon 30-40 minuten naar wat je dan ook moet kopen, bergen en dorpjes met hier en daar een stadje, en soms moet je een paar stadjes afgaan om te vinden wat je zoekt) dan sta ik vaak voor een horloge zaak of juwelier te staren naar wat ze allemaal hebben met van die plannen in je kop ‘oh die is ook erg mooi, als ik nou voor die spaar of voor mijn verjaardag koop en dan die ander die ik eerst wilde daarna doe’ en dat dan 10x in andere variaties etc etc :astonished: dus om je vraag te beantwoorden, best diep denk ik… misschien nog niet qua uitgaven maar wel qua plannen! heh

Welkom. Veel plezier op het forum.

1 like

Welkom en veel plezier en succes met je plannen :wink:

1 like