Even voorstellen

Goedemorgen. Ik heb mijzelf zojuist geregistreerd op het horlogeforum en zal me even aan jullie voorstellen. Ik ben Michiel en 52 jaar jong en al langere tijd gek van horloges. Ik woon samen met mijn vriendin, al bijna 13 jaar en we hebben 4 katten, nu nog 4 cavia’s, dat waren er ooit 19, en een vijver met een paar Koi. Herinner me nog goed mijn eerste digitale Casio, nu vintage en nog steeds in mijn bezit, die ik kocht toen ik 12 jaar was. Toen ik 21 werd kocht ik een Seiko die ik ook nog steeds bezit. Hierna volgden er verschillende, al dan niet goedkope klokjes. Gewoon omdat ik ze mooi vond. Afgelopen april kwam ik een maand lang ziek thuis te zitten en uit pure verveling op internet naar horloges zitten zoeken en kijken. Chrono24, Catawiki ed. Ontdekt. De gekte is toen helemaal los gegaan en heb ik, voor zover mijn financieen dat mogelijk maakte enige nieuwe horloges aangeschaft. O.a. Casio Edifice, Tw steel, Tissot, Locman en Seiko. Vaak puur op uiterlijk van het horloge. Merk dat oranje/zwart, blauw en rood/zwart varianten mijn voorkeur hebben. Ik zal binnenkort wel een fotootje van mijn horlogedoos van 10 stuks plaatsen. Verder is het mooi, als er van alles te zien is op de wijzerplaat, dus meestal met chronograaf. Gisteren nog een besteld zwart siliconen bandje voor mijn Locman monte cristo opgehaald. €70,- voor twee stukjes rubber? Nou ja, je hebt een hobby of niet nietwaar? Er zit nu een oranje band om en voor het najaar/winter leek een zwart bandje mij mooier. Vervangen en inkorten ed. Kan ik gelukkig zelf. Ik zie hier horloges langskomen die ik nooit zal kunnen betalen maar ben heel gelukkig met wat ik wel heb. Soms overweeg ik wel eens alles te gelde te maken en dan een Tag Heuer, Omega of Longines te kopen, gewoon één heel mooi horloge. Voor nu even genoeg lijkt me zo. Hoop een leuke tijd met jullie te hebben hier en een positieve bijdrage te kunnen leveren.
Hartelijke groet!

22 likes

Welkom :grin:

Dank je!

Welkom Michiel en veel plezier op het forum!

Bedankt!

Welkom hier. Ik hoop dat het niet de schuld van de katten is dat de cavia polutatie thuis zoveel uitgedund is.

2 likes

:scream::scream: 19 cavia’s…!? Maar goed, welkom hier op het forum en gefeliciteerd met je getikte hobby.

Mijn beste,

Michiel, van harte welkom bij deze enthousiaste club, horloge-passionisten!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Hoi Michiel,

Welkom hier en we kijken uit naar je hopelijk vele bijdrages.

Gr. Hans

Welkom, zo te lezen genoeg horloges en die ene komt wellicht nog wel een keer.
Zien de foto’s wel verschijnen. :wink:

Welkom!

Hahaha! Bedankt allemaal. Enne… de katten slapen desgewenst bij de cavia’s in het verblijf. Die doen ze geen kwaad. De cavia populatie is gedaald door natuurlijk verloop.

:joy::joy:

3 likes

:joy::joy: ik dacht precies hetzelfde.

1 like

Oow, dat is dan misschien 'n geluk bij 'n ongeluk… Het had makkelijk door 'n natuurlijk verloop de andere kant uit kunnen schieten. :thinking::joy:

3 likes

:joy:

Zo dus.

3 likes

Hoi Michiel, welkom hier en veel horlogeplezier!
Mooie kat btw!!!

Welkom op het forum en ik wens je veel plezier. Hoop dat je maand ziek zijn incidenteel was en dat het nu goed met je gaat!
Je hebt al een leuke verzameling, de foto’s (van horloges) heb ik nog gemist😀.

Michiel, welkom op HF!

Van harte welkom :clap:

Pieter.