Na al heel wat jaren in de duiksport actief te zijn als TEC REC duiker (technisch recreatief) met een grote interesse voor duikcomputers begint nu voor mij het hoofdstuk duikhorloges.
Nog niet gehinderd door enige vorm van kennis over duikers lees ik vol aandacht de topics op dit forum.
Zelf gebruik ik naast mijn duikcomputer een duiker van Deep Bleu als back-up tijdens het duiken.
Verder hoop ik langs deze weg op dit forum gebruik te mogen maken van jullie kennis kunde en passie voor dit type horloge.
Daarnaast doe ik veel aan onderwaterfotografie dus zijn er nog mensen die fotoâs willen hebben van hun duiker in actie stuur gerust een pb.
Welkom Peter! Leuk verhaal. Je zult âondergedompeldâ worden in alle duikhorloges, die hier dagelijks voorbij komen. Hopelijk âverzuipâ je er niet in. Sorry, kon het niet laten.
Jij was volgens mij verantwoordelijk voor de actiefotoâs van @MotoSkooly zân sumo/mm300 mod toch? Veel plezier hier en ik hoop dat je wat nuttigs vindt hier, al denk ik dat jij ons ook wel wat kan bijbrengen over duiken/duikers.
De vacature van HF-duikhorlogetester staat nog openâŠ
Bonaire, aha, dat verklaart de mooie schildpad foto
Buiten Bonaire zijn het volgens mij niet echt de standaard duiklanden, zoals bv Zweden,brrr, is dat nog een beetje te doen met wetsuit?
Zijn wel de âniet-perfecte-zichtâ duikplekken, neem aan dat je een Deep Blue te pakken hebt met sterke lume!