Even voorstellen

Na al heel wat jaren in de duiksport actief te zijn als TEC REC duiker (technisch recreatief) met een grote interesse voor duikcomputers begint nu voor mij het hoofdstuk duikhorloges.
Nog niet gehinderd door enige vorm van kennis over duikers lees ik vol aandacht de topics op dit forum.
Zelf gebruik ik naast mijn duikcomputer een duiker van Deep Bleu als back-up tijdens het duiken.
Verder hoop ik langs deze weg op dit forum gebruik te mogen maken van jullie kennis kunde en passie voor dit type horloge.
Daarnaast doe ik veel aan onderwaterfotografie dus zijn er nog mensen die foto’s willen hebben van hun duiker in actie stuur gerust een pb.

Groet , Peter (ScubaPeerke)

27 likes

Welkom!

Interessant. Ben benieuwd naar wat onderwaterfoto’s van jouw hand.

1 like

20 likes

Welkom en veel leesplezier op dit forum!

1 like

Wauw. Welkom :sunglasses:

1 like

Mooi! Iemand die echt duikt met zijn duiker! :wink:

6 likes

Welkom Peter! Hopelijk is dit ook een opmaat.voor veel onderwaterfoto’s!
Nog specifieke duikplekken (lokaties/landen) waar je graag heengaat?

2 likes

Van harte welkom en gave foto’s!

1 like

Welkom

1 like

Heee, bekende sumo :+1:.
Welkom Peter, en veel plezier hier.

1 like

Welkom Peter! Leuk verhaal. Je zult “ondergedompeld” worden in alle duikhorloges, die hier dagelijks voorbij komen. Hopelijk “verzuip” je er niet in. Sorry, kon het niet laten.

Groet,
Hans

4 likes

Welkom hier :+1:

1 like

Welkom Peter!

Jij was volgens mij verantwoordelijk voor de actiefoto’s van @MotoSkooly z’n sumo/mm300 mod toch? Veel plezier hier en ik hoop dat je wat nuttigs vindt hier, al denk ik dat jij ons ook wel wat kan bijbrengen over duiken/duikers.

De vacature van HF-duikhorlogetester staat nog open
 :wink:

Groet,

Willem-Jan

3 likes

Welkom! Veel plezier hier.

1 like

Helemaal correct :+1:

2 likes

van harte welkom :clap:

1 like

Duik veel in Nederland meestal Oosterschelde en Grevelingen. Verder nog België Duitsland Denemarken Zweden Lanzarote en Bonaire.

1 like

Welkom en veel plezier op dit forum!

1 like

Bonaire, aha, dat verklaart de mooie schildpad foto :smile:
Buiten Bonaire zijn het volgens mij niet echt de standaard duiklanden, zoals bv Zweden,brrr, is dat nog een beetje te doen met wetsuit?
Zijn wel de “niet-perfecte-zicht” duikplekken, neem aan dat je een Deep Blue te pakken hebt met sterke lume!

1 like

Welkom, hier kun je baden in de weelde van horlogeland😉

1 like