Even voorstellen.

Hallo!

Ik had gister al het een en ander gepost hier maar ik dacht ik stel me even voor.

Mijn naam is Julien, 24 jaar (over 3weken 25) en al een tijdje een ontzettende horloge freak (tot irritatie van mijn vriendin toe) ik heb nog maar een bescheiden collectie vanwege geld(uiteraard) maar er komt vast nog meer bij.

Mijn droom merk is Omega. Ooit in mijn leven zal ik er 1 vasthouden en misschien zelfs 1 aan mijn collectie toevoegen. Moet ik alleen wel gaan sparen ;]

Hieronder mijn collectie:

Van links naar rechts:

Fossil CH2564: werd verliefd op de blauwe dial. Gekregen voor m’n verjaardag paar jaar terug. Draag hem nu helaas te weinig


Imperial War Museum spitfire pilot watch: gekocht op duxford vorig jaar. Bij een evenement genaamd flying legends. Helemaal verliefd op dit horloge alles er aan vind ik echt mooi en kostte me maar 40 euro.

Aviator F serie: gekocht bij watch2day. Mocht 'm wel :slight_smile:

Samsung gear s3: kan me geen duur horloge veroorloven dus dan doe ik maar net alsof (rolex watchfaces for life)

De onderste 3 zijn van mijn grootvader geweest. De linkse prisma en rechtse seiko lopen nog. Seiko draag ik nu zeer regelmatig. Echt een heel fijn horloge.

Sorry voor de lange post :smiley:

19 likes

Mijn beste,

Julien, van harte welkom!!
Ik wens je aangenaam verblijf binnen de contouren van dit getalenteerde HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom en leuke verzameling al :slight_smile:

1 like

Welkom Julien!

1 like

Goedemorgen Julien en welkom!

1 like

Welkom Julien. Als je een Omega zo mooi vind zou ik niet wachten met vast houden. Gewoon een keertje kijken bij de dealer, ook als je het doel hebt niets te kopen. Is geen probleem, ze zijn blij als ze jou warm kunnen maken voor een toekomstige aankoop. Misschien kom je dan bij hen terecht


1 like

Precies! Gewoon bij een AD binnenlopen. Die vinden horlogeliefhebbers over het algemeen veel minder irritant dan jouw vriendin dat vind :wink:

1 like

Ik vind dat eigenlijk best wel ongemakkelijk haha. Maar hoe je het zo zegt zou het best wel kunnen. Ik ga eens even kijken. Bedankt voor de tip!

1 like

Van harte welkom!

1 like

Welkom en veel plezier op het forum!

Groeten Maichel

1 like

Welkom. Inderdaad, “hoop doet leven” dus maak er een concreet doel van. Lekker maandelijks wat opzij zetten en intussen heel veel lezen en passen :sunglasses:

1 like

Welkom op het Horloge Forum! Je hebt dus hetzelfde droommerk als ik: “Omega”:grinning:. Het verschil is dat ik er twee heb :innocent: (deze twee Omega’s kwamen pas in de achterliggende maanden). De een is een Omega Quartz International Collection uit 1979 en de andere is een Seamaster, deze heb ik in april jl. opgehaald (splinternieuw!). Op jouw leeftijd kun je als je een bescheiden bedrag spaart een behoorlijke collectie Omega’s bijeen krijgen als je mijn leeftijd hebt bereikt. Succes en veel plezier hier!

2 likes

Kapitein Julien! We springen graag voor jou in de houding en brullen: Welkom! Veel plezier hier.
Tip: leg maandelijks een bedrag van b.v. EUR 100,-- opzij en noem dat potje: “Omega droom”. Ooit komt die droom dan uit!
Tja, die Prisma. Inderdaad: opa’s hadden die en ik vind het een schattig merk vol nostalgie. En ze lopen vaak nog als een tierelier. Mooi project om het opkalefateren te oefenen.

1 like

Welkom!:+1:t2: Ik ben benieuwd hoe jouw collectie er over een paar jaar uitziet
de drang om nieuwe horloges te bezitten wordt namelijk erg groot, als je je veel op dit forum bevindt.

1 like

Welkom op het forum Julien! Die Omega gaat er vast en zeker wel komen, geduld is een schone zaak :wink:
Enjoy!

1 like

Wat een warm welkom! Bedankt iedereen! Die omega gaat er zeker komen haha. Ik hoop me in te kunnen houden met nieuwe aankopen. Heb al een vrij groot lijstje namelijk haha!

1 like

Ik hoop dat ik over een paar jaar net zo kan genieten van zulke mooie horloges als dat u doet! Een mooi streven!

2 likes

Welkom kapitein. Die collectie wordt vast een stuk groter nu je hier actief bent. Zou maar vast gaan zoeken naar een grotere doos😉

2 likes

Welkom
, en wat een mooie collectie horloges heb je reeds verzameld
!

1 like

Julien, welkom en veel plezier op ons mooie forum.

1 like