Even voorstellen

Ben recentelijk lid geworden van HF dus nog maar even officieel voorstellen. Mijn naam is Jeroen, 45 jaar. Jaren geleden al behoorlijk besmet geweest met het horloge virus. Destijds vooral in de weer met Seiko, blijft voor mij een mooi merk met een rijke historie en vooral van de vintage duikers was ik behoorlijk gecharmeerd. Het virus is een tijdje weg geëbt, vooral door andere bezigheden maar recentelijk weer in alle hevigheid toegeslagen, mede dankzij een HF lid hier. En bedankt M…

Inmiddels in het bezit van een Seiko Presage Starlight, een Omega Seamaster Professional 300 en een tweetal Omega’s Seamaster Professional 200, de Pre Bond. Van beide generaties een exemplaar. Je moet er van houden maar ik vind het een geweldige klok. Ik ben “bang” dat het niet bij deze vier gaat blijven want ik zie veel te veel moois voorbij komen…

18 likes

Groote Omega Fan als ik het zo hoor? Welkom!

1 like

Welkom Jeroen!:+1:

1 like

Ja, veel te mooi. :grin:

Welkom en graag gedaan J😁

1 like

Welkom.

1 like

Welkom!

1 like

Oei niet meer dus!?? :wink:
Vertel hoe ben je er vanaf gekomen? Wellicht dat je onze forumleden daar een heel groot plezier mee doet. :joy:
Anyway welkom hier.

1 like

Mijn beste,

Jeroen, van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Vooral erg druk geweest met andere hobby’s maar goed, blijkbaar kan je het verdringen maar niet voorgoed wegstoppen…:joy:

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

1 like

Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier gewenst, mooi stel horloges!

1 like

Welkom op het forum!

1 like

Welkom, dat klinkt al een voorbode voor nieuwe arrivals.

2 likes

Beste Jeroen,
welkom op HF!

1 like

Welkom hier!

1 like

Welkom en inderdaad niks mis met Omega!

1 like

Welkom op dit mooie forum :wink:

1 like

Welkom op het forum en zoals vast al wel gezegd is, we zijn hier gek op foto’s. :wink:

1 like

Vooruit, ééntje dan…

3 likes