Even voorstellen

Geachte leden van het Horlogeforum,

Sinds een paar maanden door wat bekenden in mijn omgeving geinterresseeerd geraakt in de wereld van de horloges. Hierdoor de afgelopen maanden veel berichten gelezen om te kijken wat voor soort horloge bij me past. Er zijn nu een paar horloges die mijn interesse hebben gewekt, deze zijn:

  1. Breitling Superocean Blacksteel;
  2. Tudor Pelagos lhd;
  3. Omega Horloge 300M.

Het is voor mij niet zo makkelijk om hieruit een keuze te maken en ik hoop door jullie kennis, ervaring en adviezen uiteindelijk toch een keuze te kunnen maken.

Ik vind de Breitling Endurance Pro in het blauw ook heel erg mooi. Dit is wel een andere soort horloge maar in mijn situatie wel iets om dagelijks te gaan dragen. Ik zal er even voor moeten gaan sparen maar dat zou dan mijn tweede ‘echte’ horloge moeten gaan worden. Zonder restaurant en café bezoeken moet dit wel gaan lukken. Maar kijken hoe het gaat lopen:).

Ik kijk uit naar jullie reacties en wens een ieder een goed weekend toe.

Groetjes,

Ray.

17 likes

Welkom hier.

Welkom .

Welkom bij de club.

Mijn beste,

Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

welkom

Welkom Ray!:+1:

Welkom! Ze zijn alle 3 erg gaaf. Betreft echt persoonlijke voorkeur. Mijn keus zou gaan naar de Omega Seamaster 300m. Iets iets dunner dan de rest en ideaal voor elke gelegenheid.

Welkom…:+1:

Welkom!:facepunch:t3:

Welkom!

Welkom💪

Deze is geweldig. Welkom trouwens!

Welkom en veel plezier op het HF!

Welkom!

Welkom :slightly_smiling_face:

Wat is je situatie? Welkom overigens.

Ik heb nog wel wat andere merken die ik kan suggereren. Wie nu denkt, hee, hij gaat Grand Seiko noemen zit fout.

En, omdat ik nog erg, erg enthousiast ben maar even een nieuw verworven HAQ uit de eigen kist er bij. :slight_smile:

Want ja, een geïnformeerde keuze is een betere keuze.

1 like

Welkom :+1:

Welkom. Ik ben er ook net bijgekomen.

Welkom!