Even voorstellen

Hallo iedereen.

Ik lees hier al een tijd stilletjes mee.
Jullie enthousiasme en verhalen doen me echt plezier.
Daarom wil ik me even voorstellen: Philippe, 62 en net gepensioneerd, regio Brugge, België.

Zelf ben ik geen verzamelaar van horloges, eigenlijk niet van eender wat (een collectie literatuur niet te na gesproken, maar ook daar gaat het me niet om het verzamelen op zich).
Wat ik wél met velen van jullie deel is, veronderstel ik, mijn liefde voor mooie dingen. En horloges is één van die dingen.

Ik hoef niet persé iets zelf te bezitten om ervan te kunnen genieten. Maar mijn lieve echtgenote zag me al zo dikwijls verlekkerd in de etalages van juweliers kijken dat ze me nu aanspoort mezelf met een pensioengeschenkje te verwennen.

Mijn enige horloge is een Longines Conquest Heritage, dat ik zeventien jaar geleden kocht en vandaag nog altijd mooi vind.

Een Belgisch pensioentje opent niet zoveel deuren, maar gelukkig er is veel moois te koop voor ieders beurs.
Door jullie verhalen mee te volgen heb ik al heel wat merken in iedere prijsklasse bekeken. Momenteel kom ik altijd weer bij dezelfde drie merken uit: Longines (Conquest VHP, Spirit, Master Collection), Oris en heel misschien Grand Seiko Quartz (wat dan echt wel de absolute bovenkant van het budget dat ik wil spenderen is). Maar ik blijf meelezen wat voor fraais jullie hier allemaal laten zien, ook van mij tot nu toe onbekende merken, of merken waar ik eerder niet echt belangstelling voor had.
En heel zeker kom ik op een dag hét horloge tegen.

Dan horen jullie er wel van :wink:

41 likes

Welkom :+1:

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom hier!

1 like

Welkom op het forum!

1 like

Welkom,
Voor de duidelijkheid een Nederlands pensioentje levert ook niet veel op.:joy:

1 like

Welkom op HF Philippe, succes met de aanschaf van een nieuw horloge en veel plezier hier gewenst!

1 like

Welkom!

Aangezien je met pensioen bent en je dan niet op de minuut hoeft te leven is een Meistersinger wellicht wat.

Veel plezier op het forum.

4 likes

Welkom op het forum. Laat ons weten indien je je schoonheid hebt gevonden. :wink:

1 like

Welkom

1 like

Zo’n Longines Conquest Heritage is heel stijlvol! Goede keuze geweest. :slight_smile:

1 like

Hartelijk welkom!

1 like

Welkom :smiley:

1 like

Welkom

1 like

En dan horen (en zien) we graag welke het geworden is! Welkom!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom! Je kan als gepensioneerde nog altijd bijverdienen :innocent:. Grapje! Er is inderdaad voor elk budget genoeg leuks te vinden. Succes

1 like

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum :watch:.

1 like

Welkom :+1:

1 like

welkom-home

1 like