Even voorstellen

Welkom! Je naam zet mij ook op het spoor “Patek”, al spreken we dan van een segment ver boven je budget.
Van de 3 door jou genoemde merken zou ik altijd voor GS quartz gaan, simpelweg omdat die een kwaliteit en afwerking leveren die de andere 2 merken (en vele significant duurdere merken) niet kunnen leveren. Kijk een paar YouTube filmpjes over GS en ik vermoed dat je om bent.
Vreemdste van dit betoog is dat ikzelf geen GS bezit. Dit zal in de toekomst nog wel veranderen vermoed ik. Ikzelf heb nog 2,5 decennia te gaan tot mijn pensioen…

1 like

De renders van Seiko zijn zo brak. Daar heb je geen moer aan. Kijk anders even in de GS en Chronomaster topics.

1 like

Ik zag hier al veel moois, in verschillende budgetten.
GS komt me tijdlozer over, het mooie en verfijnde zit meer in de details (denk ik, aan de hand van de foto’s die ik hier zie).
Ik moet GS echt eens irl gaan bekijken en dan voor mezelf uitmaken of die genoeg verschil maken om tot de grens van (of iets over) mijn max. budget te gaan.

En, ervaring, wat ik op een bepaald moment (te) duur vind wordt na verloop van tijd soms wel aanvaardbaar.

PS
Tenzij ik een sponsor ontmoet waarvan ik nu het bestaan nog niet afweet zal het geen Patek worden …
Weinig kans.

1 like

Welkom en veel leesplezier!

1 like

Welkom bij de club van.

1 like

Welkom op het forum, het Belgisch pensioen is wellicht laag maar vast passend bij uw leeftijd, 62… :wink:

1 like

Wel, ik werkte fulltime van mijn 16 tot de 61 voorbij, waaronder 12 jaar dubbele shifts in de horeca. Tel daar ook nog eens bij dat ik vanaf mijn 13e letterlijk iedere vakantiedag schotels ging wassen, 8 tot 12 uur per dag. Dat kon denk ik wel volstaan. Groot arbeidersgezin, veel kinderen, geen opleiding, gezondheid kapot op het eind van je loopbaan. Zegt het je iets? Be my guest :wink:

Ik gun het je van harte zo te horen! Deze pensioenleeftijd hoor je niet veel meer voorbij komen!

1 like