Even voorstellen

Hallo allemaal! Ik ben Max en sinds een paar jaar is mijn interesse in horloges flink gegroeid en heb in 2018 mijn eerste echte horloge mogen verwelkomen de Longines Hydroconquest automaat. Na een paar jaar trouwe dienst vond ik deze zomer dat het tijd was voor iets nieuws en ben gegaan voor een date just uit 91 op de jubilee en tapestry dail. Ook dit horloge heeft mij nog geen dag verveeld en doe hem nog elke dag met veel plezier om. Alleen ik had mij nooit voorgesteld op het forum dus beter laat dan nooit haha!

31 likes

Mijn beste,

Max, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Welkom op HF :+1:

1 like

Welkom Max !

2 likes

geniet van de mooie tijd hier :sunglasses:

Welkom op HF!

Welkom op dit mooie forum :wink:

animaatjes-welkom-4533576

Welkom.:sunglasses:

Welkom🤝

Welkom Max!:+1:

Welkom op HF, have fun here!

Hi max,

Welkom hier!

Welkom Max emot-tiphat

hallo, mijn naam is Sjoerd en hartelijk dank voor de acceptatie. ik ben hier terecht gekomen omdat ik een Seiko Prospex SRPE33K1 aangeschaft heb ( na het Total los verklaren van mijn Breitling) de reden dat ik hier kwam is omdat ik eigenlijk een ding spuuglelijk vind aan mijn Seiko en dat is de zwarte bezel.
raakte helemaal verknocht aan alle Mod verhalen en dacht ik ga me hierin eens verdiepen

1 like

Welkom hier.

Welkom!

Welkom bij de club Max.

Welkom!

Hallo en welkom op het forum!