Even voorstellen

Hallo!

Na een aantal weken op het forum toch maar geregistreerd en dan ook maar even voorstellen.
20 jaar geleden een erg fanatieke Seiko (Diver) verzamelaar, erg actief ook op SCWF, wat volgens mij nu niet meer bestaat, maar door reizen, werk, kinderen, etc. een tijdje gestopt. Na de laatste verhuizing richting de Betuwe mijn vezameling (terug)gevonden en nu steekt het verzamel virus weer op.

Mijn huidige collectie is vnml Seiko waaronder een 6105-8110, 6309-7049, SKX’n en een ‘poor mans 62mas’ waarvoor ik nu op zoek ben naar een NOS bezel.

Buiten de Seiko’s ook een fan van de vintage Claro’s, de Beach-Star en de Auto-Star, fantastisch mooi lelijk.

Groeten, en mocht je een Claro hebben die je kwijt wil (of een NOS bezel van een 7005-8052), dan graag een bericht!

25 likes

Welkom op het forum :slightly_smiling_face:
Foto’s worden hier erg op prijs gesteld

2 likes

Welkom terug! :upside_down_face:

1 like

12 likes

Welkom…:+1:

1 like

Mijn beste,

Roj, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom en veel plezier!

1 like

637098695551100000

1 like

Welkom, veel plezier op HF :muscle::watch:

1 like

Welkom en veel plezier op het forum.:+1::ok_hand:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op HF Roj en veel plezier hier gewenst!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom!
Mooie seiko horloges !

1 like

Hartelijk welkom!

1 like

Hallo en welkom op het forum!

1 like

Hallo en welkom en vergeet de actie niet Update: 🚨 Actie voor het goede doel: HF Island puzzel en strip. Nu met nog meer prijzen zelfs een wasmachine?
:wink:

2 likes

Welkom Roj emot-tiphat

1 like

Welkom hier.

1 like

Welkom!

1 like