Even voorstellen

Hallo allemaal! Hoop dat het u allen goed gaat in deze toch wat rare tijden. Ik ben 45 en heb altijd al een voorliefde gehad voor horloges en uurwerken in het algemeen. Tijd in het algemeen is een bijzonder fenomeen, en dat iemand ooit bedacht heeft dat we tijd gaan meten fascineert al (wat is een seconde, waarom duurt een seconde, een seconde etc. etc. … en dat tijd relatief is). Maar goed, weer met beide benen op de grond: meestal wel geld, maar geen tijd om het uit te geven (of andersom). De lockdow(s) brachten daar in die zin verandering in dat ik veel thuis zat en zo heb ik de gelegenheid gehad om me wat meer te verdiepen in de verschillende uurwerken. In het algemeen de uurwerken gerelateerd aan ruimtevaart. Daar ligt mijn passie. Een en ander heeft ook te maken met de liefde voor de ruimtevaart en het feit dat ik zelf in de astronauten selectie heb gezeten. Wat alleen ontbrak was een leuk forum om info te delen en te lezen. Dus na wat googlen kwam ik op deze site. Kortom … mochten jullie interessante of leuke dingen hebben met betrekking tot uurwerken in de ruimtevaart, dan hou ik mij zeer aanbevolen! Ik heb al wat topics gezien en gelezen. Erg leuk! Oh … en last but nog least: heb mezelf onlangs getrakteerd op een mooie Omega Speedmaster, iets wat al heel lang op mijn lijstje stond. Nu nog de rest van de ruimtevaart-uurwerk collectie :slight_smile:

23 likes

De speedmaster kon niet ontbreken aan dit verhaal. Welkom! Enne we zijn dol op foto’s :wink:

1 like

Welkom bij de club SpaceX .

1 like

13 likes

Erg lang getwijfeld over wel/geen saffier glas. Uiteindelijk gekozen voor de Saffier Sandwich. Hopelijk mag ik ooit nog in het bezit komen van de Caliber 321. De echte kenners weten waarom ;).

Welkom en wat een leuke introductie

1 like

Welkom

1 like

Welkom op dit mooie forum :wink:

1 like

Een beetje astronaut kiest toch voor de Hesalite versie :wink:

Welkom op het forum. Kijk ook eens bij Fortis die maken de Official Cosmonauts Chronograph

Succes!

4 likes

Eens … maar die komt op de caliber 321 … the real deal :wink:
Dank trouwens voor deze site! kende 'm nog niet

Ook leuk zijn o.a. Monochrome en Hodinkee. Zeer actieve en informatieve websites en op Twitter.

2 likes

Welkom!

1 like

Welkom hier.

1 like

Welkom :slight_smile:

1 like

Welkom.

1 like

Welkom. Veel leesplezier hier.

1 like

Welkom :wave:t2:

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Hartelijk welkom!

1 like

Welkom op het forum. Mooi horloge heb je jezelf op getrakteerd!

1 like