Even voorstellen

Sinds een paar maanden ben ik vrijwel dagelijks op het forum te vinden. Na misschien een tiental posts en een eerste aankoop van een ander HF-er, leek het me wel aardig als ik me nog even voorstel hier. Sinds een ruim jaar geinteresseerd geraakt in horloges. Tijdens corona wist ik van gekkigheid niet meer wat ik met mn vrije tijd aan moest. Bleken horloges toch best een leuk en interessant tijdverdrijf :slight_smile:

Inmiddels een beginnende collectie aangelegd. Dat is overigens niet zonder risico, want mn voorkeuren veranderen nog ongeveer maandelijks. Top stuk uit de collectie is momenteel mijn Heuer Carrera (zie foto en voor wat achtergrond info ook https://www.fratellowatches.com/tag-heuer-releases-the-carrera-green-special-edition-a-teal-green-beauty/#gref), waarvoor ik nog een andere strap zoek, ik denk aan tan suede… Daarnaast heb ik nog twee versies van het meest controversiele horloge van dit decennium. Als laatst ligt er sinds gisteren ook een Tissot PRX Powermatic 80 met groene dial op de plank, maar die draagt toch wat groot naar mijn smaak, dus die mag zodra ik level-2 bereik weer naar een nieuwe eigenaar.

Grail watch is momenteel de Omega Speedmaster Apollo 11 Anniversary Limited Edition. Dus de gouden speedmaster, met gouden bracelet, gouden dial, rode bezel en zwarte baguettes. Helaas even cool als onbereikbaar :sweat_smile:

Ik hoop hier komende jaren nog veel inspiratie op te mogen doen.

Groet, Burnn

45 likes

Welkom…:+1:

Burnn… welkom op het hf

Welkom, Burnn nog veel plezier op ons mooie forum.

Welkom! Veel plezier hier.

Welkom hier!

Welkom

Welkom op het forum. Enne, die Heuer mag er zijn hoor :+1:t2:

Welkom bij de club Burnn.

Welkom

Welkom :grin:
Mooie Heuer :ok_hand:

Welkom!!

Welkom op HF!

Mijn beste,

Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom hier, en een hele mooie TH heb je :smiley:

Welkom!:+1:

Welkom. Ja, het is een leuke hobby, dat horlogegedoe.

Welkom!

Welkom!

Welkom op HF :wink: