Even voorstellen

Na een poosje geleDen hier een account aangemaakt te hebben omdat horloges toch wel steeds meer mijn interesse begonnen te krijgen betrap ik mezelf op belachelijk veel schermtijd, het steeds vaker terugkeren naar het blauwe gedeelte en een bijna onbeheersbare behoefte om de bescheiden collectie verder uit te breiden. Dat zijn toch wel tekenen dat het tijd is om me ook even netjes voor te stellen vond ik zelf :sweat_smile:

Mijn naam is Peter, 41 jaar oud en ik woon samen met mijn vrouw en 2 kleine kinderen in het mooie Zuidlaren. Qua baan iets met interessant klinkende titel maar eigenlijk gewoon ordinair verkoper, wel al jaren met heel veel plezier bij dezelfde werkgever. Hobby’s naast horloge’s zijn kickboksen, motorrijden (voor de liefhebbers, een MV Agusta Brutale) en lekker eten.

Mijn belangstelling voor horloges begon een aantal jaren geleden via mijn beste vriend die een mooie collectie Rolex bezit waar ik altijd van zei, leuk maar waarom betaal je daar toch zoveel geld aan. Dat had ik niet moeten zeggen want vanaf dat moment leek het wel zijn missie om mij te overtuigen van het mooie van horloges. En dat is gelukt, het virus is toegeslagen.

Ik had al een mooie Fromenteel gekregen van mijn vrouw voor ons trouwen en dat was het begin van mijn bescheiden collectie. 2 jaar geleden besloot ik om op zoek te gaan naar een Rolex die ik door kon geven aan mijn zoontje zodra hij 18 is geworden. Deze vond ik na lang zoeken bij Burger in Maastricht. Een Rolex OP 116000 met blauwe “Explorer dial” uit het geboortejaar van mijn zoontje Lars (2016) Inmiddels ben ik een gouden Titus van 1959 en een Hamilton Khaki Field verder en zoek ik nu naar een betaalbare Pelagos fxd. En daar zal het niet bij blijven maar dat is voor later :sunglasses:

Ik hoop hier nog veel te leren, misschien ooit wat te brengen en vooral veel plezier te hebben.

Dank voor het lezen,

Groet Peter

37 likes

welkom op het forum, we houden hier ook erg van foto’s :wink:

1 like

Welkom :+1:

1 like

Welkom. Van dat virus kom je niet meer af, heb ik begrepen.

2 likes

11 likes

Welkom bij de club Peter.

1 like

Welkom op HF, Peter en da’s een :+1: collectie! :slightly_smiling_face:

1 like

Welkom :smiley:

1 like

Peter … welkom op het hf.

1 like

Welkom, Peter en nog veel plezier op ons mooie forum.

1 like

Welkom Peter. Veel leesplezier hier!

1 like

Welkom Peter!

Mooie horlorges en

ook geen verkeerde motorfiets :grinning:

1 like

Welkom hier bij HF !

2 likes

Mijn beste,

Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Van harte welkom Peter!

Welkom Peter! Leuke en gevarieerde collectie :+1:t2:

1 like

Bijna nog een jaar gewoond, Adolf van Nassau-kazerne.

Welkom!

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Hoi Peter.

Thats the spirit.
Veel leesplezier gewenst.

1 like

Welkom hier en mooie collectie :+1:

1 like