Een paar weken geleden vertelde ik hier in een ander NA topic al dat ik de beste vrouw ooit ben getrouwd. Dit bewijst ze bijna elke wel wel een keer maar afgelopen week deed ze er een schepje bovenop.Zoals in diverse topics al een keer geroepen, bv ook vorig jaar in mijn Even voorstellen topic ben ik al vanaf het moment dat ik hem zag helemaal gek van de Tudor Pelagos FXD. Ik kwam er alleen bij de dealer niet tussen en vond veel boven list betalen ook wel een dingetje. En toen was daar in 1 x de topic van @herman78 waarin hij aangaf zijn zo goed als nieuwe FXD te willen verkopen. De absoluut faire vraagprijs in combinatie met de 10% prijsstijging bij Tudor maakte dat ik toch begon te twijfelen over dat niet boven list willen kopen. Mijn vrouw kent mij goed en vroeg vorige week toen ik weer naar m’n telefoon zat te staren waar ik toch zo druk mee was. Weer iets met horloge’s zeker? Ik liet haar de foto’s van de advertentie zien en oplettend als ze is riep ze meteen; hey, die wil je toch graag? Koop hem dan gewoon, je wacht al zo lang en die paar euro meer ben je zo vergeten. Dat liet ik me natuurlijk geen 2 keer zeggen en voordat ik het wist was ik met Herman in contact en na een paar berichtjes heen en weer stond er “gereserveerd” bij de advertentie.
Afgelopen woensdag was het dan zo ver, ik ging eindelijk mijn droomhorloge in het echt zien!! Op een centrale locatie in het land afgesproken en toch wel wat zenuwachtig liep ik naar binnen. Gelukkig was binnen 2 minuten duidelijk dat dit wel goed ging komen. Na een kopje thee en een leuk gesprek over hoe mooi horloge’s toch zijn was het moment daar, ik mocht hem uitpakken…En wauw, ik ben niet snel stil maar nu wel even hoor. Wat was ie gaaf, wat was ie mooi en wat wou ik hem graag! Helemaal hieperdepieper omgeslingerd en met trillende vingers de centjes geregeld. En toen was ie van mij
Nogmaals dank @herman78, ik vond het zeer prettig zaken doen en vooral ook tof om je te leren kennen en met je over horloge’s (en voetbal) te kletsen.
En nu, foto’s…