Al jaren voor mij de mooiste en leukste vrouw, echt in alles. Nou ja, bijna alles……ze heeft een fitbit Gelukkig komt verstand met de jaren en begon ze het afgelopen jaar een kleine interesse voor horloge’s te ontwikkelen. De constante stroom van “kijk eens schat” en “hoe vind je deze” van mijn kant hebben hier ongetwijfeld aan bijgedragen. Dus toen ik een paar maanden geleden voorstelde om een echt horloge voor haar verjaardag te kopen kwam er een “misschien maar wat voor 1 dan?”
Voor mij was dat simpel, een vrouw met een Tank is voor mij een must. En warempel, toen ik hier plaatjes van liet zien kwam er een glimlach op haar gezicht Al snel was de conclusie, vintage, bruine band en goud want dat past het best bij haar huid, wat dat ook mag betekenen
En toen begon de zoektocht. Alle sites afgezocht en wat een aanbod! Maar ik merkte dat ik “vintage is een mijnenveld” toch net een keer te vaak gehoord had en durfde de trekker iedere keer weer niet over te halen. Dan maar een zoekopdracht uitzetten bij iemand die ik vertrouw. Een belletje en een afspraak met een bakkie koffie verder was het afwachten, waar gaat ie mee komen……
En nog geen 4 weken later kwam het verlossende appje, hij had er een!!! Als een kind zo blij was ik, precies wat ik hoopte. Nu nog even afwachten tot 27 december om er achter te komen of Marloes er net zo over dacht. Vorige week was het dan zo ver! 40 rode rozen en een rood doosje op tafel, wat zou ze er van vinden?!?!
Conclusie? Voltreffer! Die glimlach, die blik, dat is alles waard. En nu, plaatjes.
Ah kijk, jou is het al gelukt! Ik wilde mijn aanstaande ook een gouden Tank geven, maar krijg tot nu toe als reactie: ‘Nee joh, die kan niet onder de douche en ik wil toch mijn stappen tellen…’ Zucht