Even voorstellen

Hoi allemaal, ik ben Dennis en sinds niet al te lange tijd besmet geraakt met het horlogevirus ondanks handen wassen en mondkapjes. Ik ben op zoek naar een nieuwe horloge en vind een chronograaf mooi. Keuze voor blauwe wijzerplaat en denk aan de Breitling superocean Heritage II of de nieuw Carrera. Hebben jullie nog tips? Ik merk dat vooral toch de wat grotere en dikkere horloges mooi vind voor nu :see_no_evil:. Fijne avond!

28 likes

Welkom op HF Dennis en veel plezier hier gewenst!

Welkom hier! Tip voor een blauwe plaat:

Omega Seamaster Ceramic. Hij’s fijn

5 likes

Dat kan ik beamen😀

4 likes

Welkom Dennis, veel plezier met zoeken :grinning:

Hi Dennis, Welcome. :facepunch:t2:

Die Breitling is sowieso mooi. Als je voor een Tag Heuer gaat misschien de Aquaracer Chrono of de Carrera Skeleton (blauwe bezel).

Top 3 samenstellen en even rondje langs de velden doen en passen, dan kom je er vast uit.

Goodluck!!

Welkom bij de club Dennis.

Check ook

Hi Dennis Welkom op het HF! Veel lees plezier!
Dit weekend was ik toevallig in Roermond bij de outlet en zag daar beide! Met een leuke korting😉 wellicht een reisje waard!

Welkom…:+1:

Welkom op onze forum Dennis! Als je kijkt naar de Breitling, dan zou ik zeker ook de Tudor Pelagos (blauwe wijzerplaat) overwegen.

Welkom. Veel plezier op het forum.

Welkom bij de club Dennis.

Welkom Dennis, voor dikke horloges ben je bij Breitling altijd aan het juiste adres. Veel plezier op het forum.

Welkom, Dennis. En veel plezier in de wereld van de horlogegekken.

welkom en veel leesplezier :+1:

Welkom!

Super bedankt allemaal!![

MIjn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom Dennis :blush: