Het is dan wel geen chronograaf, maar je hebt me wel op een idee gebracht Hans! De Visodate Powermatic 80 met zwarte wijzerplaat vind ik zeker het overwegen waard. En het heeft een mechanisch uurwerk. Dank.
Welkom Bert bij het forum Je ziet het een geweldige waaier van adviezen die je leiden naar een top 3
puur genieten toch !
Van harte welkom Bert.
Wat een leuk idee om een horloge voor je 50e te vragen/krijgen/
Er zijn al een hele hoop goede suggesties voorbij gekomen. Ik denk bij merken als Seiko, Tissot, Citizen en Hamilton dat je heel veel keus hebt.
Ga vooral langs bij ADās om lekker te kijken en te passen. Probeer dan vooral een AD te vinden die een wat breder scala aan merken en modellen hebt zodat je de verschillende opties goed naast elkaar kan bekijken. Zo had ik nooit echt wat met duikers (voor mijzelf dan) maar recent bij een AD gepast en direct meegenomen.
Vooral heel veel plezier tijdens de zoektocht naar het horloge!
Een betere keuze kun je naar mijn idee momenteel niet makenš
Hoi Bert welkom, heeft iemand al gewoon het idee geopperd om je vrouw in te ruilen, zodat je budget vrij hebt voor je hobby
?
Welkom!
Een tactiek die je zelf ook hebt gebruikt toevallig?
Het zou zomaar kunnen , nee, zonder gekheid: ik ben nooit getrouwd geweest
Ook dat is een tactiek natuurlijk
Welkom Bert op dit leuke forum en zoals je ziet veel inspiratie en info op het forum.
Vele merken zijn al genoemd, dus ga maar geen merk noemen. Maar zou idd naar een AD gaan en eens rondsnuffelen en passen en rustig dan je keus maken. Als je het niet erg vindt om een horloge te kopen dat niet nieuw is maar 1-2 of 3 jaar oud waar ook nog garantie op zit zou ik in het blauw kijken, dat scheelt je dan al een boel t.o.v een nieuw horloge.
Succes met de zoektocht, je hebt nog een jaar de tijd
Welkom Bert!
Welkom, Bert en nog veel plezier op ons mooie forum.
Yes I can , it was a joke
Welkom Bert, veel lees plezier hier!
Welkom hier en ik zou zeggen kijk ook eens bij Steinhart.
Mooie horloges en goede movementen die ze gebruiken voor een heel schappelijke prijs.
Welkom Bert!
Hoi Bert,
Welkom op het forum.