Even voorstellen

Welkom :partying_face:

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Datzelfde gevoel heb ik ook wel gehad, maar inmiddels heb ik vijf vintage Omega’s, de oudste is een bumper automaat uit 1944, die perfect loopt. M’n mooiste vintage Omega is een 14k massieve DeVille uit 1971:

3 likes

Welkom bij de club :+1: Leuke collectie!

1 like

Welkom op HF!

1 like

Prachtig! Wát een mooie staat is deze in! Als ik één ‘niche’ zou moeten verzamelen zou het vintage Omega zijn

Hey Ole, welkom! Ik herkende je foto’s al van Instagram. Leuk om je ook hier op het forum tegen te komen!

1 like

Welkom op HF, Ole!

1 like

Hoi Kevin! Ik kan inderdaad zelf ook meteen raden met wie ik het genoegen heb :grinning:
Het werd inderdaad toch eens tijd om de interesse ook naar het forum te verplaatsen! Leuk jou hier ook te zien!

1 like

Welkom :clap:

1 like

Welkom Ole op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Met een dergelijk verloop van horloges in een korte tijd, zou ik toch verwachten dat je behoorlijk bij de tijd zou zijn…maar…

moet nog komen, het is net begin januari :wink:

Een mooie tijd hier toegewenst!

1 like

Oeps goed gespot! Toch nog even in de war met de jaarwisseling :joy:

1 like

welkom! Je bent goed gegrepen door het horlogebeest lees ik!

Als je een dikke hitter zoekt, zou ik gaan voor een Seamaster 300, klassiek met een modern sausje

image

2 likes

Welkom Ole. Je bent goed op weg. En; de reis is even belangrijk als de bestemming. (soms zelfs leuker)

1 like

Welkom hier :v: veel plezier op t forum

1 like

Hoi Maui, ik ben bang dat je dat goed gelezen hebt :sweat_smile:
Dank voor de tip! Ondanks dat ik het echt een prachtig horloge vind en deze zeker overwogen heb, vrees ik dat het te veel overlap met de BB58 heeft (categorie heritage diver) en ik probeer de collectie compact en veelzijdig te houden.

1 like

Zeker waar Rooms, ze zeggen niet voor niets 'het begin van het bezit is het einde van het vermaak".
Het bezig zijn met wat er als volgende horloge moet komen is wel ontzettend leuk!

Welkom! Mooie collectie!

1 like

Welkom :hugs:!

1 like

Welkom op dit mooie actieve forum! veel plezier gewenst in je horloge zoektocht :grin:

1 like