Dank je wel Ole en succes gewenst met het vinden van een mooie vintage Omega in de toekomst👍🏻
Welkom Ole! Altijd leuk om twintigers op HF tegen te komen. Ik ben 23 en ook al een flink aantal jaren fanatiek met deze hobby bezig. Je hebt al een heel mooie collectie; mijn favoriet is toch wel de Tudor. Ga je de PRX toch ooit nog aanschaffen?
Aangenaam kennis te maken en veel lees/deel plezier op HF!
Hoi Valk, aangenaam! De Tudor is ook mijn favoriet, surprise surprise
Heb de groene PRX van een vriend laatst gepast. Mooi, maar nét niet. Misschien als er een 35-38mm auto uit zou komen, zou ik de variant met blauwe wijzerplaat overwegen!
Dank!
Welkom hier.
Welkom Ole
Welkom hier bij HF !
Welkom erg mooie collectie heb je!
Hartelijk welkom!
Welkom, Ole en nog veel plezier op ons mooie forum.
Mooie collectie! Welkom !
Gave collectie, veel plezier hier op het forum en leuk dat je zo enthousiast bent!
Echt een beauty Hans
Welkom Ole ,een leuke intro ,en een fijne collectie …suggestie kijk eens in de richting “less is more”
Dank Harry! Doel je met “less is more” op minimalistisch design in horloges of op een kleine/compacte collectie? Ik wil het aantal horloges in de collectie graag beperkt houden, zeg tussen de 3 en 6.
Prima dat je de collectie overzichtelijk ,compact wil houden ,ja ik bedoel een b.v. Bauhaus stijl ,zoals de MaxBill serie van Junghans b.v. …dus liever geen complicaties …op de wijzerplaat .
Ah zo! Ja ik vind Nomos toch ook wel erg mooi, wellicht dat er ooit een Orion 35mm of een Club Campus 36mm komt!
Welkom
Welkom bij de club, heerlijke collectie heb je daar👍