Welkom Ole op dit leuke forum, leuke collectie heb je
. Wel balen van die Omega, toch een risico om een vintage online te kopen. Maar begrijp dat je wel je geld terug gekregen hebt en een mooie Tudor gekocht hebt.
Wat de PRX powermatic 80 betreft, zou ik daar nog eens goed over nadenken. Prima horloge die zijn geld waard is, zou hem op staal kopen en daarnaast een rubberen band erbij. Leuk dat je jonge garde zo lekker bezig is met horloges. Begrijp dat je meer van de vintage bent dan van nieuw.
Een leuke aanvulling op je collectie zou een Longines Spirit Zulu Time GMT zijn met een vintage look. Maar goed, smaken verschillen op het forum en dat is maar goed ook . Succes met een leuke aanvulling op je collectie in 2023
1 like
Dank Fred! Ja klopt, het leek me van tevoren wel een prima idee maar achteraf toch een les uit gehaald. Vintage zal ik niet meer zo halsoverkop kopen, zeker online van buiten de EU niet! Geld gelukkig teruggekregen, met enige moeite en toen inderdaad de Tudor aangeschaft!
PRX staat zeker nog op de lijst, maar misschien dan in een net iets andere maat!
En bedankt voor de suggestie, zeker een mooi horloge en de vintage look staat me ook zeker aan. Ik vrees dat de maat net iets te groot is. Bedankt Fred, met enige mazzel komt er in 2023 iets moois bij in de collectie
1 like