Ik ben hier ondertussen al een tweetal weken aan het rondneuzen en hier en daar ook aan het reageren, maar heb mezelf nog niet voorgesteld. Ik ben Karel, woon in België, heb een vrouw en twee jonge kinderen (momenteel 8 en 3 jaar oud).
Ik ben me al enkele maanden aan het verdiepen in de wereld van horloges en het verzamelen ervan. Had totnogtoe enkel wat quartz fashion watches en heb ondertussen de schoonheid ontdekt van mechanische horloges. Sinds gisteren heb ik er ook daadwerkelijk eentje in mijn bezit: een Orient Commuter, in de groen en goud combinatie. Zal later nog wel eens proberen om daar wat foto’s van te posten in het Orient only topic.
Gezien mijn beperkte financiële mogelijkheden zal ik vermoedelijk starten met een collectie van wat goedkopere horloges (tot 500 EUR), maar daar kan je volgens mij ook al heel wat plezier aan beleven.
Ik hoop hier op het forum mijn reis te kunnen delen en gaandeweg ook weer heel wat bij te leren van de meer ervaren verzamelaars en liefhebbers hier.