Even voorstellen

Ik ben hier ondertussen al een tweetal weken aan het rondneuzen en hier en daar ook aan het reageren, maar heb mezelf nog niet voorgesteld. Ik ben Karel, woon in België, heb een vrouw en twee jonge kinderen (momenteel 8 en 3 jaar oud).

Ik ben me al enkele maanden aan het verdiepen in de wereld van horloges en het verzamelen ervan. Had totnogtoe enkel wat quartz fashion watches en heb ondertussen de schoonheid ontdekt van mechanische horloges. Sinds gisteren heb ik er ook daadwerkelijk eentje in mijn bezit: een Orient Commuter, in de groen en goud combinatie. Zal later nog wel eens proberen om daar wat foto’s van te posten in het Orient only topic.

Gezien mijn beperkte financiële mogelijkheden zal ik vermoedelijk starten met een collectie van wat goedkopere horloges (tot 500 EUR), maar daar kan je volgens mij ook al heel wat plezier aan beleven.

Ik hoop hier op het forum mijn reis te kunnen delen en gaandeweg ook weer heel wat bij te leren van de meer ervaren verzamelaars en liefhebbers hier.

44 likes

Welkom :partying_face: en [quote=“Kabriolet, post:1, topic:435560”]
goedkopere horloges
[/quote]

Daar is niks mis mee. Veel “bang for buck”. Veel plezier hier :+1:

1 like

afbeelding

1 like

Welkom op HF Karel. Veel lees -en kijkplezier op het forum. Geniet van jouw persoonlijke horlogereis :+1:t2:

1 like

van harte welkom Karel, heel veel plezier hier op het HF.:grin:

1 like

Dank je wel!

1 like

Welkom hier bij HF !
Goedkope horloges kunnen ook heel mooi zijn.

1 like

Absoluut. Dank je wel!

1 like

Welkom. Een horloge hoeft niet duur te zijn om ervan te kunnen genieten. En tot €500 is er heel wat moois te koop. Veel plezier hier!

1 like

Welkom Karel :facepunch:

1 like

Welkom Karel!:+1:

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van dit Nederlands talige Horlogeforum met Internationale allure. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom…:+1:

Welkom Karel,

Rond de

is een prijsklasse waarin je hartstikke leuke horloges kunt kopen. Sowieso leuke Seiko’s, Tissots en, met wat geluk, een verdwaalde Squale (TIP!!!).

Had iemand al gezegd dat we hier gek zijn op plaatjes?
Dus post vooral een foto van je huidige horloge(s)!

1 like

Welkom Karel en de groeten van Karel

1 like

Welkom hier🙋‍♂️

1 like

Welkom bij de club Karel.

1 like

Welkom en veel plezier!

1 like

Veel plezier op het horloge forum en vooral met het dragen van horloges :+1:

1 like

De plaatjes had ik onder dit topic gepost. Wil niet meteen het volledige forum onder spammen door mijn enthousiasme. :wink: Orient only

1 like