Even voorstellen

Welkom :slight_smile: In Sneek zit ook een horlogemaker. Als je wilt, kan ik wel even horen hoe die ook al weer heet.

1 like

Welkom. Leuk om jouw verhaal te lezen. Horloges met zo’n herinnering zijn volgens mij de mooiste. Veel plezier op het forum.

1 like

Oh echt? Dat zou geweldig zijn! Bij voorbaat dank!

Welkom bij je nieuwe verslaving.

2 likes

Wolkom Jaap, groetjes uit Grou!

1 like

Van harte welkom Jaap :+1:

Wat een prachtig horloge. Als je op zoek bent naar een horlogemaker bij jou in de buurt:

Veel succes en vooral heel veel draagplezier!

2 likes

Welkom, Jaap! Fijn dat het horloge van je opa weer tevoorschijn is gekomen. Nog mooier dat je aan een herstelbeurtje gaat werken en dit kleinood - met grootse waarde - kan gaan dragen. Veel draagplezier alvast! En natuurlijk veel plezier hier op HF!

1 like

Welkom :partying_face: Mooi aandenken aan pake :+1: uurwerkje laten servicen en bij gelegenheid gaan dragen.

1 like

Welkom Jaap emot-tiphat

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom bij de club Jaap :+1:

1 like

Welkom :+1:

1 like

Welkom :+1:

1 like

Welkom Jaap ,goed om te lezen dat je het horloge van je opa gaat restaureren …succes en vragen staat hier vrij ! :ok_hand:

1 like

Welkom op dit mooie forum :wink:

1 like

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier!!:watch:

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Jaap,welkom op HF!

1 like

Ha Jaap, wat een leuk verhaal. En helemaal begrijpelijk dat dit horloge voor jou van onschatbare waarde is. Er gaat niets boven emotionele waarde.

Leuk dat je het helemaal zelf gaat restaureren. Ik ben benieuwd naar het resultaat, neem ons zeker mee! Ik denk dat vele met plezier meelezen.

Succes en welkom!

2 likes

Welkom Jaap

1 like