Even voorstellen

Hallo allemaal,

Mijn naam is Corné en onlangs lid geworden vanwege de fascinatie voor horloges. Ik ben nog nu in het bezit van een “goedkopere” festina horloge (zie foto) maar wil dit upgraden naar een meer exclusief horloge en ook meer stijlvoller.

Ik draag aan mij handen een zowel links als rechts een gouden zegelring (erfstuk), vandaar dat ik ook voor een gouden festina heb gekozen.

Ik heb een smalle pols dus het horloge wat ik nu draag (kast 45mm) is erg aanwezig. Wat ik zelf niet erg vind, maar een stuk meer elegantie zou ik wel op prijs kunnen waarderen. Alhoewel het ook nie te klein moet zijn.

Ik vraag mij af of een zilveren horloge hier mooi bij staat?

Mijn oog is gevallen op de seiko presage cocktail(gouden model) of de seiko prospex panda.

Ik ben nog zoekende en vraag om advies / tips. Budget is maximaal 1000 euro.

Alvast dank voor het meedenken!

43 likes

Veel horloge voor het geld, en een mooie maat! Bestaat ook met goudkleurige wijzerplaat.

En misschien ook dit eens bekijken.

Oh ja, welkom!

1 like

Van harte welkom!

Zilver/staal en goud combineert prima. Zorgt er juist voor dat je niet op BA Baracus begint te lijken.

Voor elegantie zou ik zeker 5-15 mm kleiner pakken. Een 39mm presage is dan zeker een hele goede keuze!

4 likes

Welkom .

1 like

1 like

Welkom…:+1:

Welkom!
By the way: aan beide handen aan de ringvinger een gouden ring, maar het horloge in 99% van de gevallen staalkleurig, al of niet blinkend. En ik word geroemd om mijn eenvoud …

1 like

Welkom. Veel plezier hier.

Seiko aankoop altijd goed!

3 likes

Welkom hier.

1 like

Van harte welkom! De Seikos die je noemt zijn leuke horloges. Ik zou lekker staal doen en niet goudkleurig. Kan prima met gouden ringen.

1 like

welkom

1 like

Welkom, veel plezier hier! Succes met de zoektocht!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Horlogeforum - Welkom

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom bij de club Corné.

1 like

Welkom :hugs:!

1 like

Mochten jullie nog andere horloges van andere merken aanbevelen voor een beginnend iemand zoals ik, dan hoor ik dat graag!

1 like

Welkom Corné, welkom bij de leuke forum!

1 like

Van harte welkom Corné :+1:

1 like

Welkom op het forum Corné!

Met de Seiko Presage Cocktail kun je zeker niet mis. Check ook het aanbiedingen topic op dit forum. Daar komt die presage cocktail nog vrij regelmatig voorbij met 10 of 20 procent korting.

Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V

1 like