Of de seiko sport 5? Iemand daar ervaringen mee? By the way spreekt Tissot mij ook erg aan.
Welkom Corné.
Succes met je zoektocht.
Welkom Corné
Welkom op het forum, Corné!
Welkom op het forum!
Welkom
Seiko heeft voor jouw budget mooie duikers. Wil je meer op sjiek kan je naar de Presage lijn kijken.
Tissot een optie? Gebruikt in het blauw ook genoeg te vinden zoals de PRX lijn, gaat ook goed bij smallere polsen.
Welkom op HF Corne. Inderdaad tijd voor een nieuw en kleiner dragend horloge. Kijk eens bij Echo Neutra
In de prijsklasse rond de 1k is overigens veel moois te koop. O.a van Citizen, Seiko en veel microbrands
Welkom hier
Welkom. Veel kijk en leesplezier gewenst hier.
Welkom… Tag Heuer ?
Welkom Corné !
Ik ben een leek dus wat ik mij oprecht afvraag (misschien een stomme vraag), maar je hebt seiko’s of andere merken van bijv 300 euro en van 1000 euro. Of zelfs 3500 euro. Misschien wel meer. Op het oog zie je geen verschil , qua uiterlijk van het horloge. Waar zit dan het grote verschil in?
Spreekt mij erg aan, ook al naar gekeken. Heb je een bepaald model in gedachten?
welkom op dit mooie Forum
Welkom Corné!
Welkom Corné!
Wat vind je van deze prachtige Tissot PRX? Staal met goudkleurige bezel. Niet té en toch een mooie elegante combi met je ringen. (En binnen budget).
Ik draag mijn Seiko Presage met meer dan groot genoegen maar zowel de afwerking als de nauwkeurigheid van het uurwerk komen niet in de buurt van een Oyster Perpetual.
Dat gezegd hebbende, een groot deel van prijsverschillen is ook gewoon marketing.
Welkom!
Welkom op ons gezellige horlogeforum