Heel mooi, dank voor deze aanrader!
Welkom!
Welkom.
Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.
Een mooie tijd hier toegewenst!
Welkom!!
Seiko spb241
Welkom op het forum Corné. Beide Seiko’s zijn prima horloges. De coctail time past mijns inziens beter bij een zegelring.
Welkom en veel leesplezier
Welkom op het forum!
Welkom! Lekker veel lezen en plaatjes kijken hier, dan kom je vanzelf een model tegen waar je verliefd op wordt (om vervolgens een maand later op een ander model verliefd te worden, welkom in de horlogehobby).
Ik wens je een mooie tijd hier.
Welkom!
Welkom op Horlogeforum!
Certina DS Action Powermatic 80 in goud en bruin. Nieuw: 1100, staat op Mp nu voor 700 euro. De juiste maat, échte GMT, goed uurwerk, goudkleurige details zijn subtiel. Kan goed op bandje en bracelet.
[Certina DS GMT](Certina DS Action GMT Powermatic 80 € 700,00 ≥ Certina DS Action GMT Powermatic 80 — Horloges | Heren — Marktplaats)
Ik heb hem al lang in mijn top 3 staan. Weet eigenlijk niet waarom ik hem zelf niet erbij pak…
O ja: Welkom!
Welkom hier Corné
Je hebt een leuke zoektocht voor de boeg. Ik zou sowieso beginnen met kijken op https://blauwzoeken.nl/ waar op HF aangeboden horloges plus handelaren staan. En op Chrono24 een zoekopdracht op diameter en staal doen. Kortom, heel veel kijken, scrollen, zoeken.
Zelf ben ik van Baltic gecharmeerd in die prijs range, maar het genoemde (online) winkel aanbiedingen topic en misschien ook het microbrand topic zijn goede startpunten.
Welkom op HF! Geniet van je zoektocht. Dat is (bijna) net zo leuk als het bezit.
Welkom Corné op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!
Heel veel plezier gewenst hier!
Welkom!
Welkom!!!