Welkom bij de club Corné.
Welkom !
Mochten jullie nog andere horloges van andere merken aanbevelen voor een beginnend iemand zoals ik, dan hoor ik dat graag!
Welkom Corné, welkom bij de leuke forum!
Van harte welkom Corné
Welkom op het forum Corné!
Met de Seiko Presage Cocktail kun je zeker niet mis. Check ook het aanbiedingen topic op dit forum. Daar komt die presage cocktail nog vrij regelmatig voorbij met 10 of 20 procent korting.
Of de seiko sport 5? Iemand daar ervaringen mee? By the way spreekt Tissot mij ook erg aan.
Welkom Corné.
Succes met je zoektocht.
Welkom Corné
Welkom op het forum, Corné!
Welkom op het forum!
Welkom
Seiko heeft voor jouw budget mooie duikers. Wil je meer op sjiek kan je naar de Presage lijn kijken.
Tissot een optie? Gebruikt in het blauw ook genoeg te vinden zoals de PRX lijn, gaat ook goed bij smallere polsen.
Welkom op HF Corne. Inderdaad tijd voor een nieuw en kleiner dragend horloge. Kijk eens bij Echo Neutra
In de prijsklasse rond de 1k is overigens veel moois te koop. O.a van Citizen, Seiko en veel microbrands
Welkom hier
Welkom. Veel kijk en leesplezier gewenst hier.
Welkom… Tag Heuer ?
Welkom Corné !
Ik ben een leek dus wat ik mij oprecht afvraag (misschien een stomme vraag), maar je hebt seiko’s of andere merken van bijv 300 euro en van 1000 euro. Of zelfs 3500 euro. Misschien wel meer. Op het oog zie je geen verschil , qua uiterlijk van het horloge. Waar zit dan het grote verschil in?
Spreekt mij erg aan, ook al naar gekeken. Heb je een bepaald model in gedachten?