Even voorstellen

Hoi,
ik was hieronimus001 en ben vanaf heden panigale.

Een naamsverandering was niet mogelijk dus ben ik een nieuwe account gestart / met een nieuwe gebruikersnaam
Blijkbaar was er enige vorm van ergernis om mijn gebruikersnaam dus daarom deze verandering.

Voor de moderators: Je mag gerust de account hieronimus001 verwijderen.

Groetjes Frank

4 likes

? pff
welkom back :slight_smile: !

1 like

Nou welkom dan :slight_smile:

Maar eh…je rijdt ook op een Panigale ?

En zo ja, dan natuurlijk even een afbeelding ervan!

1 like

Waarom was er ergenis om je gebruikersnaam??

Over de naam ga ik niet verder uitwijden Logie.
Igor En RBK eigenlijk off topic maar even een fotootje van mijn pani :slight_smile:

3 likes

Gevonden: Zeno watch Basel :wink:

Ik vind het maar gezeur. Moet je eens kijken hoeveel variaties we op Bert hebben bijvoorbeeld, zowel met letters als cijfers.

Overigens, in het verleden hebben leden hun naam al aangepast (via de mods). Ik zie niet in waarom dat nu ook niet zou kunnen.

Voor mij is het opgelost nu / geen gezever meer / en iedereen tevreden :wink:

2 likes

*zucht…

1 like

Pff, wat een gedoe…Maar zeer welkom hier hoor Frank, hoe je gebruikersnaam dan ook is :wink:

1 like

Beste Frank,

Prima opgelost zo. Vraag me af of ik zo verstandig en diplomatiek zou hebben gereageerd. Hoewel ik wel probeer met iedereen zijn/haar gevoelens rekening te houden. Hartelijk wederwelkom op dit forum en veel plezier gewenst.

Groet,
Arvid

1 like

Welkom terug , leuke machine heb je onder je kont.

1 like

Dank allemaal / ik voel me meer welkom dan ooit :smile:

1 like

Ik vind het gepast om hier kort iets aan toe te voegen.

In mijn laatste post in de gelinkte draad (Zeno Watch) had ik mijn eigen (vooral praktische!)
bedenkingen toegelicht, maar daarnaast ook sterk gerelativeerd. Ik zei ook dat ik er (met je nickname) verder prima mee kon leven. Je nickname aanpassen was niet nodig wat mij betreft.

Nu je dat toch gedaan hebt kunnen we ons in elk geval wel verheugen op een kleiner risico op verwarring.
Ik heb tientallen Guzzi’s gereden, en de eerste motor die ik reed (van een vriend die geen rijbewijs had maar wel een Ducati) toen ik al wel mijn rijbewijs had was een Ducati eenpitter. Panigale vind ik dus een prachtige nickname.

Nogmaals welkom!

2 likes

Wederom welkom!

1 like