Even voorstellen

Zoals je ziet is mijn naam Jan en ik lees al een hele tijd mee. Recent toch gegrepen door het horlogevirus. Ik heb vooral interesse in Oostblok en Russische horloges. Heb al een hele tijd een Raketa Big Zero en een Vostok Amphibia. Op de kop getikt via EBay en volgens de verkoper door een horlogemaker onder handen genomen. Niet dus. Op een gegeven moment deden ze het beide niet meer en toen ontdekte ik het forum hier.
Inmiddels kun je met spulletjes uit China redelijk goedkoop een start maken met het werken aan de uurwerken. Dus daar ben ik nu mee aan het oefenen. Inmiddels ok al een triebniet van Boley in het bezit.
Ik ga zeker ook experimenteren met het opknappen van horlogekasten en het maken van leren horlogebandjes. Ik vind het heel leuk om zoveel mogelijk zelf te kunnen.
Andere hobby’s van mij zijn koffie (ik brandt mijn eigen bonen met mijn zelfgebouwde koffiebrander) en Honda 4-cilinder motoren uit de jaren 70. Die haal ik ook helemaal uit elkaar en restaureer ze. Daarbij verzink zelf alle hardware.

Ik hoop nog veel te leren van jullie!!

Jan

44 likes

Welkom Jan.

Van harte welkom op dit prachtige forum!

Welkom op het :watch:-forum Jan!!

Welkom Jan,
Je bent een ware doe het zelver

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier!!:watch:

Welkom :hugs:!

Welkom :four_leaf_clover::muscle:t3:

Welkom :hugs:

Welkom bij de club

Welkom hier bij HF !

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

fe406d40-2761-4e71-b00f-598e857f1af5

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Van harte welkom Jan, op het enige échte Horlogeforum van de hele wereld!:+1:

Heel veel plezier gewenst hier!:slightly_smiling_face:

Welkom op HF :+1:t2:

Welkom Jan!

Welkom Jan!

Ik verwijs je graag door naar

Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XI - 3886 van Omega_73

1 like

Welkom! Leuk dat je ook zelf aan de slag gaat.

Welkom Jan !!

welkom