Komt goed, 20 - 20,5 hier.
De lug to lug maat is dan ook belangrijk, voor comfortabel dragen. Maar heb geen ervaring met deze.
En het zal je verbazen, maar lug to lug van een 420 en een 170 is beide 46mm.
Bron Meranom.
De 170 is wel veel massiever dan een 420.
Ik had een 090 die vond ik toch te log op de 17cm pols. De 100 droeg wel prettig.
Ja, ziet er prima uit toch!
Nee hoor, valt mee. Ik moet wel zeggen dat ik hier misschien beter een schakel tussen kan zetten en dan met de fijnafstelling weer wat kleiner te maken.
Op de foto lijken al mijn horloges strak te zitten maar vaak kunnen ze gewoon redelijk vrij rond mijn pols bewegen.
Dat heb ik ook.
De kans is groot want vind je precies ook niet meer nieuw ![]()
Maar wordt zo goed als niet meer gedragen dus kan beter iemand anders er mee blij maken.
Het helpt ook niet dat die grave doxa 200t op het forum lonkt als zomer horloge ![]()
![]()
A ha, die oranje knoepert! Mooi ding! ![]()
Ja kan ik begrijpen, die kasten lijken ook wel wat op elkaar.
De kleur van je koffie matchen met je horloge ![]()
Ik kijk ook altijd met een schuin oog naar Doxa. Ik heb me echter al te vaak in mijn vingers gesneden met geel en oranje. Ik vind het echt toffe kleuren maar ze passen gewoon niet bij me. Doxa rood vind ik niet mooi en ik heb al zoveel blauwe horloges.
Ook nog niet gehad een oranje. Meestal is voor de zomer blauw de kleur.
Mss toch eens doorbijten maar nu even laten rusten en zien wat mijn koppeke nog zegt binnen paar dagen ![]()
Wissel eens een band, geeft vaak een andere kijk op het horloge. In de winter lekker op leer of Sailcloth b.v.
Ok ik moet er wel bij zeggen dat ik die shark mesh echt een aanfluiting vind op zo’n mooie GMT.
Ik vind hem wel stoer eigenlijk ![]()
Tsja? Vind het niet vreemd staan. Is wel een ruig horloge, veel rvs, met dito band.
Maar eens wisselen van band is zeer verstandig. Geeft vaak nieuw plezier!
Ik ben net helemaal gecharmeerd van die shark mesh band
Die komt er bij Richard! ![]()
(Oeps, dat weet ik natuurlijk niet zeker) ![]()