Welkom!
Ik ben wel benieuwd: Wat komt er nog via Vinted binnen?
Welkom!
Ik ben wel benieuwd: Wat komt er nog via Vinted binnen?
Leuk verhaal. Welkom!
Welkom op HF ![]()
Welkom
Mooie horloges heb je al gevonden op Vinted.
Ik vind Vinted ook geweldig om te zoeken vintage en obscure horloges voor relatief weinig geld.
Ik filter op horloges en geef dan “vintage dressing” als zoekterm en zie dan altijd wel wat leuks.
Welkom op dit mooie forum! ![]()
Welkom Pien!
Ja, er is megaveel te vinden! En ik merk ook dat mijn algoritme steeds beter gevoed is.
Welkom mede horlogeliefhebber!
Welkom Pien op dit leuke en inspirerende forum, gelijkgestemden zijn er genoeg te vinden ![]()
Wat ik ook leuk vind, weer een vrouw als horloge liefhebber op dit forum
. Vrouwen zijn nog steeds een beetje ondervertegenwoordigt hier op het forum, moet vind ik wat meer balans in komen. Zeg ik als man he
. Maar als tip, neem eens contact op met @PetraO ook een echte vintage liefhebster.
Nu zag ik ook dat jij je man die mooie Seiko voor zijn verjaardag hebt gegeven, tja die moet je natuurlijk ook even posten in het topic themaweken. Past heel mooi in het thema van deze week ![]()
Misschien ook eens een keertje kijken bij de beurs Rikketik, veel vintage liefhebbers en soms ook wat leuks voor weinig te koop ![]()
Geef mij dan even een seintje Chris, ben soms een zeef he
. Dus als het topic er is mij een reminder sturen ![]()
Rikketik in Houten, 4 keer per jaar. Tevens een ontmoetingsplek van horloge liefhebbers ![]()
Welkom, Pien. Leuke horloges heb je al verzameld. Ik heb het idee dat er nog wel een paar komen. Het is een leuke verslaving.
Van harte welkom!
Bij deze, @TagEd, u vraagt, wij draaien. Misschien ook leuk voor @Horloosje om context te krijgen bij mijn wat categorische uitspraken.
Enneh, @fredpanarai1, hier is je seintje. ![]()
Welkom hier!
Leuke introductie.
Ja, dat kan je wel stellen. Succes en plezier.