Even voorstellen

Hallo forum leden,

Het wordt tijd om mij voor te stellen, ik ben al 4 jaar lid, tot mijn spijt heb ik tot vandaag nog nooit iets gepost. Ik ben Otto en ik woon in Leeuwarden.

Mijn liefde voor horloges is zo’n 30 jaar geleden begonnen, ik was op vakantie in Londen daar kocht ik een vintage Jaeger-LeCoultre Memovox. Dit horloge heb ik nog steeds. Als techneut ben ik geboeid door de techniek van horloges echter een batterij wisselen laat ik doen.

Mijn collectie bestaat oa. uit een Zenith El Primero Rainbow (gekocht van een forum lid ), een ss Rolex Datejust van mijn geboortejaar, een Omega Suveran, een Fortis cosmonaut met een Lemania 5100 uurwerk, een LIP automaat ontworpen door Roger Tallon en nog een aantal andere Omega’s, Eterna’s en Seiko’s.

Voor de kenners een raadseltje, zoals genoemd is mijn ss Rolex datejust geproduceerd in mijn geboortejaar. Mijn Rolex was de eerste ss datejust geproduceerd met een cyclops (cyclops niet date display) Mijn geboortejaar was het laatste jaar dat deze referentie is geproduceerd. Wat is mijn geboortejaar? Succes (de foto van de Rolex post ik later).

18 likes

Welkom Otto, leuke collectie!

1 like

Welkom !!

Mooie collectie !

1 like

Leuke en diverse collectie!

1 like

Mooie collectie !!! Ik ben niet zo goed in raadsels maar welkom :grinning::+1:

1 like

Welkom! Knappe collectie!

1 like

Mijn beste,

Otto, van harte welkom binnen de gelederen van dit energieke HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Welkom Otto,
Mooie gevarieerde collectie alreeds!

1 like

Van harte welkom :clap:
Mooie collectie !

Pieter.

1 like

Welkom! Vind je Fortis super mooi. :sunglasses::sunglasses:

1 like

Van Harte Welkom Otto, geniet van de interactie hier! Complimenten voor je collectie.

1 like

Welkom Otto

1 like

Alsnog welkom dan maar…
Mooie collectie!!!

1 like

Leuk raadseltje, mooie collectie. Naar mijn bevindingen is uw geboortejaar 1954…

1 like

Welkom!

Je hebt al een indrukwekkende collectie!

1 like

Mooi spul Otto :+1:

1 like

Welkom Otto mooie collectie heb je .

1 like

Welkom Otto uit 1954. Indrukwekkende verzameling, erg mooi en divers!!

1 like

Welkom Otto… Mooi spul! Je geboortejaar laat ik aan de echte kenners over (ben benieuwd of '54 klopt maar dat zal denk ik wel!)…

Welkom