Even voorstellen

Goedenavond :slight_smile:

Het leek me wel zo netjes mij even voor te stellen.

Ik ben Frank, 24 jaar oud, en zit sinds kort vaak op dit forum te kijken/lezen

Mijn horloge geschiedenis is nog niet zo boeiend, op mijn 17e kocht ik in Zwitserland een tissot horloge, welke ik al die jaren gedragen heb.

Afgelopen zomer begon de band te klein te worden, en zo ben ik eens rond gaan kijken op internet, uit eindelijk liep het er op uit dat ik een seiko 5 gekocht heb bij monsterwatches, dit kon ik beter niet doen… aangezien ik nu naar een 2e seiko zit te kijken :grin:

Vandaag heb ik de doos van de tissot gevonden, met extra schakels, dus de uitdaging voor de komende tijd is om die zelf er even aan te gaan zetten ( nog nooit gedaan ) zodat ik de tissot ook weer lekker kan dragen :slight_smile:

Groet!

Frank

16 likes

Welkom frank​:+1::+1:

Gaat helemaal goedkomen met die schakels. Heb je simpele tooltjes voor, mocht het met huis tuin en keuken gereedschap niet lukken. Op internet is iig genoeg uitleg te vinden.
Enne, heb je foto’s :wink:?
Gr.Wander

Welkom Frank👍 Veel plezier op het forum.

Dank!

Nog even een keer proberen om de foto te uploaden, let niet op de kwaliteit van de foto, ik heb deze even snel gemaakt.

Was de armani nog helemaal vergeten in het verhaaltje.

Nu ga ik even lekker op zoek naar een leuk betaalbaar setje met tools om dus banden te kunnen gaan wisselen/vervangen !:slight_smile:

Groet

3 likes

Welkom Frank Schakel er bij zetten is niet zo moeilijk .

Welkom!

Welkom, Frank!
Bijzonder. Jij bent van de jonge generatie. Je schrijft: " welke ik al die jaren gedragen heb.". Mij klinkt dat ouderwets in de oren. " Die ik al jaren gedragen heb.". Het valt me hier op het forum op dat meerdere jongeren jouw zinsconstructie hanteren. Kun jij, Frank, mij hier iets over zeggen? Of is het meer streekgebonden?

Overigens: Tissot, prima!

Hoi Oscar,

Grappig dat dat je opvalt, ik heb hier eigenlijk geen eens bij stilgestaan, het gaat gewoon automatisch.

Of het streekgebonden is durf ik je niet te zeggen, ik kom uit de omgeving van Amsterdam, misschien kunnen we een trend ontdekken in de zinsconstructie bij jongeren?:yum:

Van harte welkom op dit forum.

Welkom Frank

Schakeltje vervangen moet geen probleem opleveren.

Gr Bram

Mijn beste,

Leuk om je hier te mogen verwelkomen Frank!!
Ik wens je dan ook een aangenaam verblijf bij dit energieke HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Welkom!!

Welkom!

Welkom!

Moet een goede bbq zomer geweest zijn! Veel plezier hier.

Van harte welkom :clap:

Pieter.

Welkom😀

Welkom Frank!
Je bent degelijk begonnen met je Tissot. Op je 17e! Waar zal dat eindigen? Veel plezier nog!

Welkom op het HF Frank !

grt. Gerard