Mijn naam is Sarah of Saartje of Saar , Ben hier al een tijdje bezig onder de naam jcbraat, Omdat er nogal eens verwarring ontstond heb ik nu maar een eigen account gemaakt. Heeft u vragen, zal proberen ze zo goed en duidelijk te beantwoorden.
Yup
Hallo Sarah…
Dag Tonnie
Welkom!
Hoi welkom het forum soort van, eigenlijk ben je al redelijk bekend.
Heb nog steeds wel moeite met snaartheorie.
Blijf het lastig vinden hoe de zwaartekracht hierin zo een grote rol speelt. Hoor graag van je.
Welkom!
Mijn beste,
Sarah, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van HorlogeForummers!!
Orologio Signaturis Temporis
Welkom Saar! Kun je wat vertellen over je horloge ambities?
Sorry voor de late reactie, Ben ook stoofvlees aan het maken,dus af en toe wat roeren, De FOM kan je daar ongetwijfeld een beter antwoord in geven als ik,
Welkom hier!!
Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier gewenst!
haai!
welkom Sarah, scheelt wel verwarring op deze manier denk ik, wij hebben ook al eens een gesprekje gehad waar ik verbaasd was dat “john” zo vrouwelijk klonk…
fijn dat je er weer/nog steeds bent!
groetjes
Bastiaan
Welkom en veel plezier op het HF!
Nou, zal het een beetje uitleggen, Koop horloges op in de US kapot of lopend, en repareer die indien nodig, zoals nieuwe olie, vergulden, etc etc en verkoop die dan weer op Catawiki of Antiquorum daarnaast heb ik een Longines collectie
Welkom!
Oh, je had het al door, soms had ik iets geschreven dat ik dacht oei nu val ik door de mand, maar veel forumleden wisten het al. Omdat er al vele hier zijn geweest, en ik horloges bij forumleden heb gekocht die ik zelf afgehaald heb. maar die kunnen goed zwijgen.
ben nou wel heul benieuwd… plaatjes !