Eventjes voorstellen

Alles staat bij werkplekverhalen onder de naam jcbraat best leuk om eens te lezen.

1 like

werkplekverhalen… ik ga eens zoeken!

Ja, dat gaat vervallen, dat heeft John gisteren gevraagd aan Jurgen, John kwam toch nooit hier kijken en hij was boos op mij.

Welkom, was je hievoor actief met je jaarclub account? :hugs:

1 like

Jaarclub account ???wat is dat nu weer

Welkom!

1 like

He bah zeg wat vervelend om te horen, ik hoop dat jullie het inmiddels toch weer bijgelegd hebben.

1 like

Hey welkom!
Als je ooit nog een oude Invicta tegen komt en repareert kun je mij dan een seintje geven?:sweat_smile:

1 like

Lekker… Met of zonder peperkoek?
Zal de FOM eens een appje sturen.

1 like

Ja hij het over dat je snel moest inpakken en koken enzo. Snapte het al niet.

Welkom Saar.

1 like

Gefeliciteerd met je enige echte eigen account. Welkom Saar!

1 like

In zn imago was hij geschaad, dat hij het voorschot niet kon betalen voor zn heftruck. Nu is dat allemaal weer opgelost. En hij is verschrikkelijk trots op mij hoe ik het allemaal doe met mn horloges, Hij is wel een lieve hoor

2 likes

Okee, Ik zorg voor een paar Invicta s, en als je wilt doen we die samen herstellen hier bij mij in het atelier

Peperkoek in stoofvlees, echt nooit van gehoord, ik doe stoofvlees, kruiden,5 sneedjes wit brood met korst eraf besmeren met mosterd, zoals je boter smeert dik, en dan 4 flesjes oud bruin bier. en uien. Maar peperkoek en vlees bij elkaar en moet daar dan niet meer bij ???

Ik ga ook een paar Invictas opscharrelen Saar, voor het geval dat.

Hmmm als dat maar goed komt. je plannen zijn toch niet mij te verleiden he deugnietje

Ikke? Nee ik leg u ineens goed.

Jij bent niet te doen boefje