Bel de flikken!
Ik geloof je, maar wat gaat hij nog met een heftruck in de weer ?
Tja, dat heb ik hem ook gevraagd maar daar was hij niet erg duidelijk over, En hij was van plan om het dak wat nog helemaal in orde is, van het huis te halen en dat te vernieuwen met een terras. En ik laat hem maar doen dan weet ik in ieder geval waar hij is.
Okee
Je zou natuurlijk ook gewoon een heftruck kunnen huren
Is er nog iemand van @tiepschool_koetsdijk online voor assistentie?
Die wil gewoon zo n ding hebben om weet ik wat te doen, of om materiaal van het dak af te halen. Als hij maar in de buurt blijft dat is het belangrijkste, want je weet wel wanneer John vertrekt van huis maar je weet nooit wanneer hij terug komt.
Zeker op die leeftijd weet je nooit wanneer en of hij nog (terug)komt.
Ik ben Jorge en sinds vanavond lid geworden. Ben sinds 2 weken echt geïnteresseerd geworden in vintage horloges.
Hoi
Trololol
Welkom Jorge en veel plezier op ons mooie Forum.
Een paar jaar geleden zegt hij, Sarah ik ga brood halen bij de bakker, hij op zn fiets weg, 8 dagen nadien kwam hij terug, met brood, Heel mijn familie en ik overstuur, zijn foto op tv geweest bij vermist, Dat is gene simpele he,
Bij zijn ex vrouw is hij eens 8 weken weg geweest zonder wat te zeggen. Zat hij in Ierland, Bij John geen saai leven hoor
Zo dement als een deur dus. Manman.
Mijn ex ging een pakje sigaretten halen, is nu al 5 jaar weg.
En het rare is ze rookte helemaal niet.
Nee dement is hij zeker niet, gewoon verwent door zn ouders. John heeft heel zn leven gedaan wat hij wilde, en dat kon hij ook doen,
De laatste dagen hebben we wel een soort van stand up comedy gehad .
Het is leuk en beter dat je nu een eigen account heb .
Wat mij betreft , Welkom
Okee sorry dan.